středa 25. března 2009

25.3.2009 Sportovec

Ráno byla strašná zima, najednou jako by bylo o měsíc zpátky. Přesto svítilo sluníčko jak na jaře, ty ledy venku se krásně třpytily v něm…. Maruška se vzbudila v 7h, chtěla si vlízt ke mně a tam ještě usnula, do půl 9. Vždycky když máme někam jít tak vychrupáme. když nikam nejdem skáče mi po hlavě i od půl 7.


Celou cestu mlela , že jdeme cvičit, ona to prostě miluje, takže pár momentek jímž chybí kvalita však neschází nadšení. Dnes nás tam bylo hodně málo, a tak bylo dost návleků, tak jsem jí nemusela přezouvat pod schodama a mohla jí natáhnout do igelitových návleků. celou cestu do schodů jsem slyšela „co to mááám?“ otázka normální, ale ten přízvuk Marušky tomu dává šmrnc, ten vy neuslyšíte. A potom zas stále „návleky mám“


V akci a vysvětlím naší sportovkyni :o))) Mamča předevčírem zkracovala jakési upletové tepláky, zbyl tenhle proužek úpletu, Maruška se do něj zamilovala a nosí ho teď stále. V noci ji spadl z hlavy , najednou z postýlky brek, tak jsem si myslela, že Maruška chce další pití , v noci žbruní moc a tak jí to reguluju, chvíli před tím vypila půl hrnka tak jsem jí ignorovala, jen jsem jí řekla, že pití zas až dýl. (jinak v noci vypije šílený kvanta a je to fakt o zlozvyku, když ji nedám během chvilky chrní dál) jenže brek byl nějak delší tak jsem se šla hrabat z tepla postele, než jsem našla bačkory na tu ledovou zem, bylo ticho. Kouknu na ní a spokojeně spí… s páskem na hlavě… :o)))) Prostě ho v té tmě našla, nasadila a pak teprv byla spokojená a usnula. Dnes jsme zapomněli hrnek s pitím , tak jsme jí hned venku u stánku koupila pitíčko, byla na něm včelka Mája to bylo radosti :o))) Uspat jí po obědě byl boj a spala jen chvilinku , neb jako vždy u našich měla obavy, aby jí něco neuniklo. Pak přišel Martínek. a po jeho odchodu si vzal Marušku děda do města pro rohlíky a já si v teple umyla hlavu.


Dnes to bylo jako stěhování národů,pak přišla teta Marie, Maruška byla vrácena a když šla domů, tak jsme šli s Maruškou do Penny pro levná vejce a pak k rybníku. Znám Marušku , jak by se sháněla po „hodíme tak jsem za 13 korun koupila tlusťák, Marušce místo hračky, a půlku jsme jim tam naházeli , celý mi zas bylo líto, kdyby člověk nemusel zas počítat…. No ale Marušce tak zachutnal, že místo házení se během chvilky dojednoho pustila a než jsme došli domů zládovala 3 plátky.


A Maruška měla dneska zase za racha. Šli jsme do Penny, ťapkala za mnou a pak mi utekla zpátky na hřiště. Zaparkovala jsem kočárek na protipovodňovém návalu a volala, zda nepříjde. Ani to s ní nehnulo.A to jsme jí vysvětloval, že se na hřišti zastavíme až půjdem domů, až vše obstaráme. Chvíli jsme se tam zastavili při cestě tam a že se na déle zastavíme cestou zpět. Maruška mi tam utekla sama a než aby se vrátila, začala tam šphat. Tohle je focené na maximální zoom a ten můj ke 18tinásobný, nikde tam není silnice jen louka, tak se jí nemohlo nic stát a měla jsem jí na očích a testovala, zda jí bude zmizelá mamina chybět a zda přijde. Ani jedno. Tak jsem pro ní došla, vysvětlila jí , co by se mohlo stát, chápala to dobře. Za to že neposlechla, jsme se nestavovali na hřišti cestou zpět a večer byla bez čtení pohádky. Babičkám už doma vykládala , že neposlechla, že může jen s maminkou, že musí dávat pozor. … no začíná to být hlava samostatná.




Pár zlomků od rybníka. Domů jsme od něj dorazili akorát před večerníčkem, když se stavila Bára, po Večerníčku jsme jeli domů.


Doma jsem Marušce nechala ještě dojít zbytek Lipánku co měla v lednici a šla chystat koupáni. Slyším „kočiko hamej“ Maruška krmila svoji milovanou kočičku a špinavý noc jí pak drhla utěrkou. :o)))))

3 komentářů:

Lesana řekl(a)...

Jáj, krmení hraček... ti maloši dokáží být tááák lostomiloučcí... ;o)

Jill řekl(a)...

Maruška je pěkná rozumbrada co? To Adámek místo plyšáků krmí mě.

Hezká labuť, u nás nejsou nikde.

Dadouch řekl(a)...

Maruška v akci na cvičení je nádherná, přímo z ní to nadšení číší ;o) Odrazovky jsou parádní.... a utíkání to moc dobře znám :o)