úterý 3. března 2009

3.3.2009 Poprvé za racha

Dopoledne jsme si tu čochnili , hráli, pracovali a koukali na Rumcajse. Poobědě jsme se vydali na sídliště , po cestě jsme se stavili v Lídlu pro čerstvou bagetu a přírodní sýr. Cestou do něj, jedna dlouhá voda….


Dali jsme kafčo a šli pomoct mamče pověsit prádlo, Maruška se moc těšila, ona moc miluje, jak může drandit po sušárně na motorce. To hned hlásí „pádlo pověsíme, drandit budu“ Vždycky zajede s morkou do výtahu a pak z výtahu jede rovnou do sušárny. Dnes sebou vzala kočičku.


Našli jsme novou zábavu, houpat kočičku v koši. Hohle je rychlocvak ve výtahu mezi suterénem a přízemím. Tohle Maruška dělá na přání, „podívej se na mě“ fotka kvalitově na nule ale výraz výstižnej….


Zrovna si říkám, jak je tu teď přemaruškováno, ale teď v zimě se tak moc ven nedostanem a ona je zdroj energie a vím že pár lidí si pro tu maruškovskou energii sem chodí. Ten její smích dobíjí. Tohle řehnilo chvíli na to dostalo 5 na zadek, páč měla vyteplený kalhoty a měla to jak přes peřinu. A měla za racha, poprvé…. Uklízela jsem kočárek, parkovala jsem ke dveřím a ona slezla ze schodů a neposlouchala,že nemá lézt už ven. Nejen že vylezla ven, ale než jsem seběhla ze schodů byla už kus od vchodu a letěla a neposlechla, aby zastavila. Chytila jsem ji až skoro po 150metrech skoro u silnice. Na zavolání nereagovala. Kdo ví, jestli by se zastavila před krajem silnice, jak je naučená. Co všechno se mohlo stát. Vyprášila jsme ji zadek a byla bez pohádky, večer jsem nečetla a šla rovnou spát. Samozřejmě jsem jí to vysvětlila, co udělala špatně. Ona mí dost široký slovník a zásobu slov , které ví co znamenají má ještě větší, tak moc dobře pochopila o co jde. Dokonce druhý den sama líčila u rodičů, co udělala špatně: „zlobila sem, utekla ven, hodná budu“


Dnes jsem přinesla novej teploměr koupený ve výprodeji. Přes den byl v chodbě v tašce, jak jsem ho nestihla vyndat z tašky, když jsem ho vytáhla, bylo na něm 10stupňů. Když jsem ho odnesla do pokoje, bylo tam stále 15 stupňů.Asi si začínáme zvykat, neb je nám menší zima. No diky této fotce, kdy jsem si potřebovala trochu přisvítit jsem hodila záda za gauč. Opřela jsem se o opěrku a on se se mnou celý převrátil , celý se sklopil a já to vzala zádama o podlahu, ramenem o stůl a hlavou o postýlku. Modřinu mám jak hrst švestek.


a jedna sluníčková z vany, chtěla jsem jí vyfotit, jak si myje hlavu, jak udělá most , hlavu postaví na dno sprcháče a nechá se máchat. To už nechtěla předvíst , ale zato jsem ulovila tuhle žabičku.

1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Maruška je úžasný řehnítko ;o))))) a ta voda je parádní ;o)