pondělí 13. července 2009

13.7.2009 pohodová 13ctka

Noc byla osvěžující a ráno zas byla doma naše hodná Maruška. Jindra nás pozvala na snídaní a tak se konala společná dlabačka rohlíků , sýru a šunky a boj Maruška s Ťapinkou o žvanec. prostě pohoda. Zakončeno nanukem. Bylo vyhlášeno vaření oběda, tak jsme vytáhli z mrazáku lednice co nesežral pavouk polárník a udělala jsem pangrase se smetanou s sýrem. Jindra pak utíkal do práce a já dala spát dítko.



k našim jsme dorazili hodně pozdě, byla jsem zdržena sousedkou že na chodbě za dveřmi nesmím mít kočárek a botník, tak pro oboje teď musím do sklepa :O(((((( A ještě jsme byli zaúkolováni nákupem brambor, tak nám dobu dalo, než jsme se vymotali z Kaufu. bylo to jen na kafčo a zase domů. K Marušce poprvé sednul Pepíček, náš devitiletý andulák o němž bych mohla napsat román, leč dnes nemám sílu. Tak byla nadšená … :o)))))





Cestou domů na Marušku padla únava a lehání….No… asi sem ztratila autoritu při tahání domů,ale když se zasekla na tak krásných fotogenických místech , jako je tahle kašna a tyhle staré dveře, to člověk místo pobízení vytáhne foťák. Jen nevím, kdy jsem stoupla v ceně, že jsem se dostala do ohrožení politiků…:o))))) když jsem fotila u kašny nějakej debil po mě hodil syrové vajíčko. :o((((

2 komentářů:

dobrotova řekl(a)...

A tahle sérka je taky super!

Jeje řekl(a)...

tak ta posledni je dokonala!