středa 8. července 2009

8.7.2009 Ňaminy

Uvařeno bylo tak jsem se vydali k našim dopoledne , jen tak na otočku. Původní cesta měla být na poštu, ale s tím jak dlouho jsem balila s Maruškou balíček tak bychom tam došli v poledne. Zrovna pekli ořechové listové šátečky, tak se Maruška hned dala do pomáhání.


Nakonec jsme tam zůstali na oběd. nějak se jim to šiklo a mě nakonec taky, neb jsme tam zůstali po obědě na dáchánek a to já vím, že je o Marušku postaráno , že když vstane, že si sama jde k mé babičce hrát nebo budou číst a já pak usnu líp jak za xx nocí a opravdu si odpočinu. Protože nemusím být ve střehu abych slyšela Marušku.


mamča šla s námi potom kus cesty , stavili jsme se v zahradnictví a pak i v Lídlu protože včera neměli chleba , to nás nakonec zdrželo víc než jsme čekali. Neb venku pršelo a my tam přečkávali nejhorší déšt. Tady Maruška nadšeně tlačí mamčinu tašku, má tuhle kvůli rukám bolavým, naštěstí apoň né kostkovanou jak říká. Akorát Maruška nejede po chodníku vedle mě jak ten kus cesty. Ale aspoň jsme někde společně.


Zbytek odpoledne popršelo a my jsme ho strávili u Jindry v pohodičce. Maruška jen při příchodu domů ječela, že domů nechce, už nepršelo, tak chtěla být venku. Nakonec se mi jí povedlo zabavit krtečkem a večeří. nějak jí dnes vytrávilo. Já žehlila neb už to bylo akutní a tím mým šoufl se to zaseklo na mrtvém bodě. A nakonec koukám, že Maruška si sama rozdělala další banány, tímto trhla rekord a spořádala k večeři 3 a pul banánu :o))))

1 komentářů:

Lenka Pokorná řekl(a)...

Teda.. tady se pořád něco peče, vyvařuje... asi taky budu muset oprášit troubu.. :-D
Liduš krásný fotky!!