středa 29. července 2009

29.7.2009 Prostě léto...


Jindra byl dneska etickými povinnostmi a my s Maruškou jsme šli bojovat s úředním šimlem. Stihli jsme 2 ouřady ze 3 . aspoň něco. U jedněch dveří byla holčíčka co měla koloboty, Marušku prostě už dlouho fascinují tak se pořád lepila na holčíčku se slovy „máš kolečka, ukaž kolečka „ :o)))) Pak na oběd k našim. Maruška po těch ouřadech byla vyhládlá a unavená, že zdlábla oběd a odešla se slovy, jdu odpočívat, ještě poprosila babičku zda ji zazpívá. A pak spala tak, že ji nevzbudilo ani tom že u sousedů odřezávali balkon (dělají fasádu a balkony už zezadu) Pak jsme se přemístili do Ohavče, dali si nanukáč. Maruška mě pak peskovala , že jí už mám napustit bazén. Pořád „maminko jdi po vodu“ Maruška se cáchala a my jsme pracovali. Ale nedalo mi to vlítnout do terénu na pár fotek. Motýli jsem nahrála fakt velký na rozklik, jsou krásně chlupatý. Mohli být lepší, ale Maruška se vrhala za mnou do záhonů a když už byl některéj ostrej tam kde měl být tak mu zase někde kus chybělo. ale já to natrénuju i v akci :o))






Pořád mě fascinují vrásky a léty upracovaný ruce, Babička je nejvíc k mání…



Možná mě někdo odsoudí, možná to někdo nedělá jinak :o)))) U popelnice byl batůžek krteček, vzali jsme ho, že se v klidu podíváme co mu je. Dítko zřejmě odrostlo, má jen trochu vypáraný řemen a chtěl vyprat.Maruška se od něho nechtěla hnout. Tak jsme ho namočili a vyprali aby byl k mání. Maruška pořád hlásala šťastně „mám krtečka“ a v nestřežený okamžik nacucaného krtečka vytáhla z vany a dřela ho ručníkem se slovy „utřu tě, usušim“ Ručník byl hned durch, ale Maruška dřela dál :o)))) láska je láska ….





úžasné večerní světlo mi nedalo.. nasadila jsem 50 a už unavené Marušce slíbila odměnu za focení (do obilí nechtěla posledně jí to škrábalo) na Marušku mi světlo trochu uteklo , a dál už jsme se vléct nemohla, ale aspoň něco…bylo tak nádherně, že jsem povolala i mamču abychom byli někde s Maruškou spolu zase jednou.

Další fotky TADY

4 komentářů:

Štěpánka.Š řekl(a)...

Ach to je nádhera.....
Motýli...... jsou tak úžasně vyfocení.... Kdo si všimne, jak jsou do detailu krásní, nebýt tak skvělých fotek..?

Ruce se sušenými květinami.... super krásná kombinace...
Nemám víc slov...

Mokrý krteček s láskyplně pečující Maruškou..... tak milé...
a Maruška s hráběmi.... má parádní výraz...

Pusinka v obilí.... kouzelné.... krásné... dojemné...

Gabro řekl(a)...

Liduš, úžasný fotky! Babička..., ty s Maruškou... Krása!

Kateřina řekl(a)...

Liduš fantastický fotky!!!!!!! Jsi fakt šikovná!!!!

photoJanna řekl(a)...

Lidu,tobě ten nový foťák sednul tak úžasně do ruky,že jen zírám s čelistí až u země. 8-)) Fotky jsou naprosto skvělé a s Maruškou vám to na nich moc sluší. Ty máš pro fotky nejen cit,ale hlavně oko a o tom to je.