čtvrtek 23. července 2009

23.7.2009 Vichřice

Asi jsem divná ale ně se na tý fotce něco líbí, vím že je Maruška od protisvětla tmavá, kdyžý jsem jí zesvětlila, nebylo to ono….

Každý den bojuju s nějakýma domácíma pracema,ale na ty ohromný špatně přístupný okna musím mít aspoň malinko chuť . I když je to malinko lepší než tam co jsme byli, tam mě při mytí zůstávaly na hadru haldy barvy. Jen si říkám jak je to nespravedlivý, že na svou jednu malou místnost mám dvě tak velký okna. Když už se s nimi tak potím, tak by k tomu druhému se aspoň šikla ta místnost. :o)))) No a Maruškou to byl záhul, nadšený sříkač. A zásadně mi Clin stříkala na to spodní okno /no jinam nedosáhla) které jsem už měla vygnančené. Tam dosáhla na první okno jsme lezla s gauče tak tam mohla poskakovat taky. Na druhé okno už se nedostala , to jsem čistila že židle, dosti vratce neb díky kamnům které stejnak nemůžu používat se blíž nedostanu. Na tu vratkou židli za mnou dvakrát vylezla. Nakonec zabral nouzový režim. Pustila jsem v PC odpodlažní Senzus a Maruška natáhla sukýnku a tancovala s dinosaurem.


K obědu nechtěla ani jíst svoji milovanou polívku, chtěla hned „knedlíky švestkový“ vysvětlila jsme jím že budou až po polívčičce , tak jé snědla , ale švestkový knedlíky je první jídlo které zřejmě zařadila cíleně mezi své TOP. Musím jednu pidi ….po obědě,, mě tak bolelo břicho, že jsem si potřebovala říhnout, tak jsem to udělala, když jsem byla sama doma. Hned potom jsme se válela smíchy.. Maruška pronesla bezelstné upřímné „maminko, děláš dinosaura“ :o)))))))))))))))))




Odpoledne jsme strávili u Jindry, venku byl takový pařák, že se tam nedalo být. Osvěžili jsme se melounem a začalo být černo jak pomalu v 10 večer. A pak přišla apokalypsa. Sledovali jsme si na balkoně, který je poměrně dobře krytý, nejdřív se zvedl prach v polích v dálce a za chvíli po ulici létaly . větve, květináče a plastové velké kontejnery přejely na druhou stranu silnice ke hřbitovu a tam narazili do aut….Nakonec nám sto vyhnalo až do obýváku. Maruška chtěla pořád rozsvítit, tak jsme svítili svíčkou nemaje průda. Stejak toho světla bylo prd, Marušce se zalíbilo sfoukávání. :o))) Když to přešlo Jindra se šel podívat na balkon co to udělalo za škody a Maruška začala brečet, nevěděla že už tam není ta hrůza a normálně brečela protože se podle mě bála, aby se strejdovi něco nestalo. Dokonce i Ťapinku nabádala až tam nechodí :o))) Když už zjistila, že je po všem, tak s Ťapi řádili na balkoně.




Nemohla jsme se domluvit s mamčou která mířila z Prahy v kolik bude tady , až jsme chytli kousek signálu jež nebyl k mání a já se dozvěděla že sž skoro ve 21h. Tak jsme sedli do auta, budeme tam dnes spát tak jsme odvezli Jindru domů, každou chvíli pršelo. Bylo něco po 7h, a já se rozhodla udělat kličku do Tesca,neb jsem potřebovala akutně olej do auta a tam byl vždy levnější než u benzíny. Na parkovišti jsme potkali jedinou fungující Maruščinu tetu (myslím tu opravdickou) s celou rodinou a tak jsme chvíli popovídali. Když jsme se konečně vydali do Tesca, tak nás z něj vyhnalo hlášení, že se vyskytla neobvyklá situace a ať lidé nechají košíky tam kde stojí a nejbližším vchodem opustí objekt .Bylo za 5 minut 8 a já chtěla koupit Marušce něco k večeři, nevěděla jsem co tam taťka má. V Penny mají do 8 a je hned pod Tescem, tak jsme táhla brečící Marušku která chtěla nakupovat tam (ukazovala na Tesco) nechápalala, že tam řádí hasiči .. směr Penny pro večeři. Stihli jsme to. Když jsme vylezli už se do Tesca mohlo, hasiči akorát odjížděli. Tak jsme tam vlítli pro ten olej, pobrala jsme i nějaké drobnosti v akci jako třeba tavený sýr.. za chvíli koukám, proč je Maruška tak hodná a ona si v košíku rozdělala taveňák a zpucovala ho. No chvíli před tím u Penny zpucovala suchý rohlík , když jsme tam čekali , až přestane lejt před vchodem. Nakonec jsme do auto lezli ve 20.36 a co chvíli pršelo, tak jsme nakonec pro mamču zajeli k busu. Ještě jsme chvilinku čekali a Maruška nemohla ustát, lákaly jí kaluže, byl teplej večer, teplá zem , teplá voda v kalužích . Tak jsem jí zula sandálky a nechala jí vyřádit. No nechtěně si sedla do kaluže rovnou na zadek tak domů jela jenom v tričku ale štastná jako blecha (rezervní věci byli ba dně tašky a už to nemělo cenu převlíkat) byla vycáchaná, měla babičku a dinosaura no štastnější dítě by jste těžko hledali :o)))))



2 komentářů:

dobrotova řekl(a)...

Liduš, kalužinová je moc povedená sérka ;-)

Kateřina řekl(a)...

Krásné fotky, hlavně ty kalužové :-)