neděle 10. ledna 2010

10.1.2010 Puclíky



Pracovní proces mi věnoval jednu noc doma a až druhý den jsem zjistila, že jsem zapomněla na naše nedělní plavání kačenek :O((( První plavání v jiný den a jinou hodinu. Sbírala jsem sílu na další týden noční a takhle to dopadlo moc mě to mrzí a škoda propadlých korunek a krásně strávené chvíle s Maruškou.

Dopoledne mi mojí miláčkové před obědem dopřáli hodinku spánku a stavěli si puzzle. Pak jsme uvařili mňamkovej oběd ať máme sílu na proces a uložila jsme Marušku. Jindra musel jít domů na schůzi typu „zítra to roztočíme drahoušku“ aneb lidská blbost a povahové rysy nemají mezí. My jsme si s s Maruškou dali chrupku. Pak jsem Marušce pustila konečně kompletně sesříhané a zpracované video z Vánoc. Je nadšená když může koukat na své milé. A jí v rychlosti dočetla svou domovkou diskuzi o focení jež je mi studnicí informací :o)) Pak přišel Jindra a dali jsme si ještě podvečerní kafčo. Pak jsme šli vykutat auto ze závějí, pořád padá a padááá….Pak jsme přejeli k našim, pracně zaparkovali do závěje a já valila na noční….

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

No aspoń že tě nechají trochu schrupnout...a plavání čko příště určitě stíháte..je to přechod hrrozný jít do práce, to chápu