pátek 22. ledna 2010

22.1.2010 Kdo si počká, ten se dočká ....

Fotka vystižná k nádpisu dne .. :o))))



Tyhle dne jsem nahrála opravdu velký aby bylo vidět jak mráz krásně maluje i v ledu... :o)))))

U snídaně musela babička pořád zpívat písničky o strejdovi a Ťapině, Maruška má ráda když se slova vymýšlí a byla v sedmém nebi , za to já ne, Jindra volal, abychom se domluvili na víkend i když bude kraťulinkej nakonec to na chvíli vyjde a jě tekly slzy jak hráchy, protože se prostě nemůžu dočkat….fakt jak puboš….já za to nemůžůůů

Teď to nějak moc letí, ráno jsme byly vyslány se seznamem na nákup abychom přivezli i těžší věci jako je karton mlíka a tak mám to s Maruščinou akčností vyšlo na hodně dlouho, moc chtěla domino se zvířátkama jež bylo v akci. Sice příjmy tenhle měsíc na nule, ale dostala ho. Každý jí koupí něco když jdou na nákup a já pořád nemám korunky, občas ani na ty maličkosti už. Maruška si u babiček strašně zvykla, no jo tam jí na ní jen tak někdo může vařit, druhý si s ní může hrát a tak se jí věnují opravdu celé půldne ,což já jsem nemohla si s ní celý den jen hrát :O(((( tak se tam má jak v ráji a mě kolikrát odmítá :o(((( Ráno mě okolo 6té zdrhá do postele k babičce, zvykla si s ní spát při noční a teď usínat při odpolední a tak má trentenci k ní utíkat i v noci :o((( vím že můžu být ráda že nebrečí, ale někdy je to na mě až až….

Po nákupu potravin jsme zašli ještě do Kiku, pro čelenku do práce, zas mi praskla. Potkali jsme Petra. Že by neměl peníze, že byl zas střízlivej? Stejně z něho po tom všem co se stalo, mám podivný pocity. Říká se že časem vyprchá to špatný a zůstane to dobrý, nemůžu souhlasit, já si na to dobrý už ani nevzpomínám….

Pak rychlá otočka k Jindrovi, tak na 15 minut , vyložila jsem tam akorát nákup na víkend a vzala potřebné a fr na oběd. Před ním si Maruška musela rozdělat domino se slovy „tohle nutně potřebuju“ :o))))))) Pak už jen krátký spánek a fr na odpolední. Mrchy nohy, už nevím zda je to mnou, nebo jen botama, ale jen co je sundám je klid, tak po dvou hoďkách když povolej křeče úplně :O(((

Hele lidičky , neměla jsem tu dřív víc těhlech :o))))) smajlíků?

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

a nešlo by to mít jiné boty..já vím, asi jsou nějaké bezopečtnostní předepsaný, ale to není lidský...

a naše malá taky od babičky nechce, už se děsím, až tam bude te´d denně anebude nás chtít:-((