pondělí 25. ledna 2010

25.1.2010 Hostina



Ráno jsem nemohla najít šálu, doma kam ji dám tam ji najdu, tady prostě ne, no. Takže jsem byla nucená jit bez ní. Normálně bez ní chodím,ale bylo mínus 18. Musím napsat na férovku, že mi „zmrzla huba“ a to že totálně, už druhý den se projevila rýma a když přijde na kašel, tak bolavej.Dnes po práci, mě skoro vůbec nebolely nohy, což přirovnávám k zázraku :o))) Maruška byla dopoledne hodná, přinesla jsme všem z Penny koblihy. Pak jsme jeli s Maruškou domů. Setřela jsem tam chodbu a pobrala povlečení.pak jsme šli k Jindrovi a s Maruškou jsme tam převlíkli pelíšek do čista.je tu bez něj smutno.Maruška moc nechtěla obědvat, k večeři jsme dojedli vepřové na paprice, Maruška snědla porci a chtěla ještě, po tom volala „ještě chci“ omáčka už nebyla, tak jsme ji dala zbylé těstoviny s grankem, holt to měla jako moučník. Zazdila to ještě více než půlkou rohlíku a u toho vykládala „to je hostina!“ :o))))))

Cestou domů zas Maruška musela nutně lézt na auto a odhazovat drtečky sněhu co tam byli. A měla z toho velkou legraci.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

maruška toho tedy spořádá..no nedivím se, připadá mi plná energie pořád