neděle 3. ledna 2010

3.1.2010 den poslední...

Když Maruška lezla po tomhle plotě povídala „tohle stojí za fotku, vyfoť to“ to je deformace :o))))










Jinak konečně bylo venku tak krásně ,a z nebe nic necrčelo, ani nepadlo. Že jsme si udělali prochajdu točící a fotící. Neboť zachytit Marušku jak důležitě venčí Ťapinu , to se prostě muselo. A Dnes bylo konečně venku tolk krásného světla, že jsem konečně zas mohla nasadit moje „tele“ s malou světelností…a fakt nevím, kterou fotku vybrat, zda venčící Marušku, jak si dělala z klacku rohy, nebo s tvářičkami namalovanými zimou. A co si myslíte, když měla Maruška kombinézu….musel čurat jako Ťapina ač doma 15 minut přes tím byla….to bylo svlíkání…

Večer jsme se vydali k našim…mrzí mě , že jsem si nevzala kameru, protože dávali miss Aerobic a to co předváděla Maruška před televizí , to jsme ucvrkávali smíchy. Vždycky si v sestavě něco vyhlídla a pak to opakovala. Pokoušela se i o provaz…Když byla promenáda v plavkách,. Jemně se vlnila před televizí….

Pak jsme šli spát . Maruška mě vyhazovala z postele se slovy, že mě tam nechce, že mě už nikdy nechce, že chce spínkat s babičkou a tak to trvalo až do usnutí. Ale že chce spinkat u strejdy to brečela taky. Za těch 14 dní si strašně zvykla na to, že jsme byli pořád spolu a celých 14 dní spali i u něj v teplíčku. Chvíli teda byl klid od vyhazování a to jsme vedli dlouhou debatu p chození do práce a o tom jak bude u babičky. A až přijdu že si ji vyzvednu a pokud bude mít strejda volno tak za ním hned půjdem. Hezky a dlouho jsme si povídali. Pak ji zase chytla vyhazovací mánie. V noci brečela a chtěla spinkat u strejdy…

0 komentářů: