úterý 19. ledna 2010

19.1.2010 Podmínka za chrabrý čin :DDDDD





Maruška byly vzhůru okolo 5 hodiny a vykládala, že pak s maminkou půjde za strejdou a Ťapinkou. Chudinky neví že si ještě počká no. Já mám odpolední. Ještě jsem ji ukecali a tak ještě zabrala do čtvrt na 7. Nechali ně chvíli vyspat a pak jsme si dalikafčo a já s Maruškou vy¨razila na uřady, kde jsme strávili dopoledne. Bylo by to rychleji, ale vystála jsem si frontu, dostala papíry , které normálně vyplňuji na přepážce, Je to otázka dvou minut.Úřednice mě je poslala vyplit na chodbu, že jde na oběd. Tak jsem si na chodbě vyplnila za 2 minuty papíry a zas znovu čekala frontu aby to další úřednice jež neměla pauzu nacvakala do PC.Takže jsme to stihli akorát do pekárny a i tak jsme na oběd dorazili opožděně.

Potkali jsme Petrovu ségru, prý se jí pochlubil, že má podmínku na 2 roky, za to že pomohl zachraňovat nějakou těhotnou, když ji někdo mlátil. To je jeho verze na 2,5 letou podmínku za neplacení alimentů :o))))) Tohle jeho lhaní a vymýšlení mi fakt nechybí. To je přesně on, i když má průser jak Brno … s prominutím, tak se snaží dělat krásnej a tvrdí všem že má podmínku div ne za hrdinskej čin….s prominutím je mi z toho pořád na …blití. Tohle mi váženě nechybí a jsem šťastná jak blecha , že tohle už jde mimo nás a o to víc miluju pravdu, klid, pohodu a anděla jež se nám objevil v životech….

Pak jsme akorát poobědvali a já uspala pracně dráčka.Nakonec nouzovka…..

Odpoledne byli s babičkou na nákupu a zlatíčko na mě myslela. Mamča kupovala jogurty, chtěla 3 Marušce sobě a babičce, protože já na odpolední svačinku doma nebudu jsouce v práci. A Maruška v krámě hned hlásila. „Ještě pro maminku nemáme“ Jak nás má krásně spočítaný a jak moc na mě myslí. Zlatíčko. Teď při odpolední se nedostanu do nemocnice za taťkou, snad nám ho už brzo pustí.


Spodní fotky nepovedená, ale srdcová, pepíčkovi už táhne 10sátý rok ...

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

pepíček je frajer...a s tebou cítím amám radost, že máte lháře z krku!