středa 22. dubna 2009

22.4.2009 Vůně kafe všude....


Dopoledne jsem se dala do praní a žehlení. Maruška byla zlatá. U Kouzelný školky vydržela, to je jasnačka, ale že byla tak přilepená k Televarieté . No aspoň se mi nemotala okolo prkna. Čekali jsme i na technika , v noci mě nejel internet. V noci jsem dělala na rady technika s počítačem čáry máry, nepomohlo. Technik dopoledne zjistil, že mi odešla integrovaná síťová karta , tak mě tam vrazil tu vyndanou z druhého PC kde už nebyla potřeba a jelo se dál. Ale pčiznávám se, že mi bylo hlavně večer trochu smutno. Holky jsou skvělý a večer je nejvíc času pokecat, když děti spí. Pak jsme zdlábli oběd. Maruška opět vylízala talířek, ona mlíkačku miluje. A já prostě neumím vařit polívky drtek.


Maruška se celé dopoledne sháněla po Ťapulíně, dokonce jak jsem vyměnila tapetu na ploše za ní a Ťapi tak se nemohla odtrhnout a pořád se na ní chtěla dívat. Když jsme opoledne nesli Jindrovi porci svíčkový, protože pro nás dvě jí bylo až až, ale míň jí udělat nešlo, prostě by byla moc zeleninová a já ji mám ráda tak akurát. Tak když jsme šli na kafčo, tak Maruška hnedka čapla před barákem klacek a že ho veme Kapince. Takhle spolu řádily holky. Řádily tak, když skákaly po nás po křeslech, že vylili moje chladnoucí kafe (piju ho dost studený, bylo zrovna akorát) . Maruška s odkapávacím kafem z hlavy mi povídá „musíme učít maminko“ Tak já šla dát do pucu Marušku a Jindra chudák drbal koberec. Všechno nám vonělo po kafi…. Dnes byl vůbec nějakej vylejvací den. :o))) Maruška dvakrát hlásila „teče to“ jak protipovodňová jednotka.


Po pátý jsme vyrazili do Ohavče. Strejda drandil s traktorem a pomalu začínal připravovat Pájových 30. je nám už nějak moc…..


ještě jsme tam stihli na návštěvě obě paní Brusákové, Slávku i Magdu. Maruška jim předvedla tanečky n okamžitě slupla čokozajíčka co dostala. Já šla pak uklízet něco do chlíva a pak hned koukám kde je Maruška. Ona zalezla do kuchyně a tam na gauči spořádala všechmy pidičokoládičky co dostala. J8 už dorazila ve fázi kdy hlásila „musíme uklidit“ a sbírala prázdné papírky :o)))))


Kus rodnejch lánů.. holt nám už po dva roky místo ovsa či něčeho jiného užitečného kvetou pampelišky a taky je to krásný :o))))))

Marušciny ponožky od kafe sušící se na plotě.. přes všechny nehody úžasnej den....

Podvečer, po večerníčku jsme mastili domů. Maruška domů nechtěla , když jsem se jí ptala tam by chtěla, tak mi řekla, že dědovi, babice do nemocnice a ke strejdovi, Ťapulíně… ona je prostě nejradši, Když nás má všechny na jedný hromádce.



1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Maruška s Ťapulínou - nádherné momentky ;o) a tulipány jsou také povedené....