sobota 25. dubna 2009

25.4. 2009 Kultura aneb srdeční muzika

Je sobota dopoledne, pofackovali nejnutnější a vyrazili s Jindrou a Ťapulinkou ven. Holky se pěkně vylítaly. Maruška pořád sháněla čápa, sídli vedle na komíně a tak ho nelákala dív jak slepici na zrní. Byl v plánu rychloooběd, nakonec ho měla jen Maruška, protože jsem zjistila , že došla krupice a já na to od posledně úplně zapoměla. Takže mi to patří. :o)))))


Maruška dnes spala chvilku, já jsem akorát pobalila věci a jeli jsme do Ohavče, něco pomoct. Bohužel došlo jen na makový buchty a vdolky, co pekla babička s tetou Maruškou. Moc jsem jim nepomohla, Maruška chtěla stále v oblasti oslavy na zahradě tancovat, hrála si s dětmi a těm menším dělala chuvu tak intenzivně, že jsme z ní nemohla spustit oči. Pokus o degustaci hlíny patřil mezi ty lepší kousky:o)) Před 6 hodinu si pro Marušku přijela Barunka, která mi sama nabídla hlídání. Mamča v nemocnici a Barunka je jedinej človíček s kterým Maruška vydrží celou noc bez maminky a bez babičky. Protože Barunka zbožňuje Marušku a Maruška Barunku. Tak jsme ji na tajnačku ukurtovali do sedačky Bářiným autě a obě vyrazili k Jičínu. Proč na tajnačku? Nechtělo se mi nic vysvělovat a poslouchat kázaní, výledek by stejnak byl „já jsme měla tři děti a nikam jsem nechodila“ a pro úctu k věku by to člověk musel odkývat. Co oči nevidí, srdce nebolí a vyřešeno. Barunka je můj anděl….Skupina na kterou jsme šli do Železnice byla dříve místní a tak hráli tak že byla šance je odchytit,ale co je osud rozfoukal po celý republice jsou tu vzácně. A moc mi to chybí. Barunka odvezla Marušku

My ještě nechali proběhnout Ťapulku, spláchly prach všedních dní a vyrazili s Jindrou na Ranch Na Kamenci. Už jsem tam nebyla několik let. Spíš hodně let. Při jízdě autem jsem zjistila že fakt neumím lhát. Volal mi taťka, nevolal mi za celé 3 týdny. co je mamča pryč. Ptal se zda přijdeme v neděli na oběd. Chtěl k telefonu Marušku . kterou jsem poprvé za 3 týdny u sebe neměla. Do toho volal Jindrovi taky táta tak zastavil a začal mluvit. ten můj na mě začal řvát koho to tam mám, Lámaně a s nejistotou, jež snad utlumila hladina piva jsem řekla, že jsme ještě v Ohavči, Maruška lítá po zahradě a že tu pořád někdo je, protože Pája slaví ty 30 tiny. Uf sem se zapotila, ale fakt nemám chutě v tomhle věku něco vysvětlovat a vůbec po telefonu a danému stavu , tím nemyslím ten můj :O((((( taťka naštěstí druhej den nic nevěděl, teda krom zdrojové původní informace o tom obědě, na což jsme mu řekla , že nevím, že musíme k Báře a nevím v kolik přijedem, což byla pravda.

Takhle úžasně si to Maruška u Báry užívala (fotka od Báry)



A my si užívali na ranči, neskutečnou pohodu. nedřív Hrála „Falešná pětka“ pak Kati z Brna a pak „Přecespolu“ moje srdeční záležitost, já na nic vyrostla, ač se hodně změnilo. Bylo to jediný místo, kam mě naši pustili když mi bylo 18 a víc. na koupaliště na Kance, dali mi 30korun, 20 byl vstup a když jsem jěště někde sehnala korunu tak jsem si mohla dát jedno pivo…Dnes jsem si dala dvě po strašně dlouhý době, lepší fotky nenesu, ta promítací plocha dělala neplechu , zchlamstla vždycky světlo z blesku. Díky za Cdčko, preventivně jsem udělala hned kopiii, páč to vidím tak, že tam brzo vydřu díru :o))) Tak tady máte co se u teď pořád točí, je to vlastní tvorba, šikulkové teď vyhráli oblastní Portu. Chtěli jsme jít o půlnoci kvůli Ťapince, protože doma chudák křížila nožičky, ona je ještě mladá a celou noc nevydrží- Nakonec jsme vydželi až do konce, když to byla jen půlhodinka. A pak frr domů zachránit Papulku. U nočního kafe jsme toho ještě probrali, ale já fakt nelžu, byla to neskutečná pohoda, naprostá. Kdo nezažil neví.. když chcete jít za „kulturou“ a u toho druhého prostě nevíte,, kolik toho vypije a jak vám to zkazí, jestli teror bude jen psychyckej, nebo i jinej. Nemuset říkat, dej si těch piv tolik, abys nebyl zlej, vždyť se znáš.. po tom chytrý řeči , že vždyť vím a stejnak prd. Stejnak bývalo peklo a to už kazilo náladu při prvorním prožitku. Kdo nezažil , nepochopí a já vím jak úžasně klidně je s človíčkem, s kterým vám je dobře s přichutí pohody a kofoly….


1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Country je moje všechno a když je možnost, tak jdu ;o) Hlavně, že jste si to užili a Maruška u Barči také, na ostatní se vykašli, vždyť si to zasloužíte........