pátek 13. srpna 2010

13.8.2010 Pátek 13.. já to na něj nesvádím, ale příznaky byly...




Babičky chtěly dnes odvézt do Ohavče tak byl odpočinkový den, teda spíš úkolů bylo naloženo míň, nakonec těch úkolů vzniklo až až. Dali jsme se do přivrtávání poliček. Už mají svou bohatou historii a nadále je vláčím s sebou…dala jsmeje udělat původně do ložnice, tenkrát je věšeli u nás v bytě a já akorát rodila :o))) a ani jsme o tom nevěděla, pak v našem kutrochu šli nad kout s PC, Věšeli jsme je s Honzíkem Kaňkou. A teď putují k Jindrovi. Aby si maruška měla kam dát své milované knížky. Ona miluje knížky, vydrží u nich hodiny. Vzali jsme si na pomoc mého taťku. Vše vypadalo že půjde hladce, když jsme na to tři. Jenže opak byl pravdou, já za sebou hodinku spánku. Marušky chytla břečavou, strašně se bála vrtání. Nevím proč jí teď berou amoky z hluku ,ale strašný , nevím jestli si nevzpomněla na Petra , ta ten bordel co dělal po nocích, nevím. Už asi 2 měsíce jí to drží. Takže mi visela na krku a klíně a chtěla zakrýt ouška. Takže jsem byla k nepoužití, při uklidňovaní Marušky, při kterém jsme počítaly díry, kolik nám jich ještě chybí vyvrtat, abychom mohli pověsit poličky a na mě nandat knížky. Nemyslelo mi to a mělo, když jsem chtěla pověsit poličky a klukům se povedlo převrtat elekriku. Taťka o tý zásuvce pod postelí nevěděla já se o ní dozvěděla až dnes, no. Byla věčně přikrytá madrací. Nikde nešla elektrika,nahodit nešla :O( Tak jsme odjeli s tím že na zítra se Jindrovi povedlo sehnat kamaráda na to. Odjeli jsme k našim,neboť jsme si tam stejně neměli jak ohřát oběd. Nešly by plotýnky ani mikrovlnka. Jindra tam pak ještě zajel, nedalo mu to a našel jistič na druhé straně,takže aspoň elektrika šla. Až večer jsme zjistila, že zadní dvě zásuvky jsou hnuché. Plány stejně jely ve verzi Bééé. U našich jsme se najedli, dali pidi dáchánek a pak jsem je vezla do Ohavče. Volal mi strejda Pepík, že by potřeboval do Boleslavi. Tak jsem pro ně dojela, vyložila Marušku neb chtěli nějaké židle, tak aby se vešly a jeli jsme do Bolky do Asca. Židle stejně neměli ,ale já jsme si aspoň koupila 5 látkou potažených papírových krabic, po 150kč. Sice to byla darda za krabice, ale nadělím si je k svátku až dostanu k němu korunky ať si něco koupím. A vyřeší to spoustu drobností co potřebuju mít po ruce a do skříní už se mi nevejdou. Tak udělám na obývací stěně pyramidu ze stejných vzhledných krabic a bude uklizeno. Mám z nic radost. Zajeli jsme ještě do nábytku Řepov. Tak si koupili komodu jež taky nebyla skladem a frčeli jsme domů. V Ohavči stihli ještě rychlou kávu. Pak dom, jelikož jsem byla nějak v ráži z radosti , že krabicemi přiveženými dosáhnu zabavení se členitého bordelu, tak jsem ještě stihla vygruntovat, páč to zase chtělo a ze dvou koupelen udělat jednu. Vyházet prázdné flašky a zredukovat plné, holz dvě domácnosti do jedné je práce. Vytřít všechny kouty, jsme zvědavá jak dlouho to vydží na zadek k PC jsme si sedla před půlnocí….uf

Ještě tak vzpomenu že pátek 13 ač na něj nevěřím se celkem projevil. Na křižovatce před námi stála holka v autě, my jsme ji dojížděli , vyčkávala, vyčkávala a když jelo auto tak do něj buchla :oP vylezla hubená blondýnka se sukní sotva pod zadek…nou koment :oD . Když jsme vyjížděli od baráku autu které nás míjelo se otevřel kufr, ale on to nebyl jen kufr, vzápětí vyběhl chlap a hodil po silnici sud piva, ještě že že nimi nic nejelo, no by byla prda :O(

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Jezdíme kolem toho Řepova..je tam draho, Lidu?