pátek 20. srpna 2010

20.8.2010 akční pátek .....







Včerejší skluzy jsme dnes napravili. Bylo vtipné jak mamča pořebovala stejnej nákup jako já. Takže nám nakoupil taťka. Kupoval dvakrát brambory, švestky a rohlíky :o) my jsme místo toho mamče smontovali komodu, co jsme ji nedávno na její přání přivezli z Lídla. Já montovala . Maruška mi podávala šroubky a prkýnka. Musím je pochválit, první návod, co jsem zažila a šlo to s ním hned a podle něj. Do toho přijeli Bára s Terezkou. Tak se holky poměly, všichni jsme se poměli. Mezi tím přijela pošťačka s důchodem a my mohli jet do Ohavče. Tak jsme slupli oběd, protože už bylo před 12ctou, pak přefrčeli na ves a já mastila do práce. Odpoledne si Jindra vyzvedl Marušku, prý mu letěla naproti, div se nepřerazila. Mamča mi vyprávěla, že včera potkali jejího biologického tátu, věnoval ji pidizlomek času, jak ho znám tak 5 minut bylo moc. Dal Marušce pusu a ta si jí prý otřela předloktím ,s pokřiveným obličejem, asi moc voňavá nebyla….

0 komentářů: