neděle 8. srpna 2010

8.8.2010 zpět do reality...

Poslední den dovolené kazí to že jdu už na noční . za těch 14 dní mám nasbírané spací abstáky. Maruška docela řádila , tak jsem pospávala na jedno oko, najednou bylo chvíli ticho a já zabrala. No ona Maruška usnula vedle mě…Po obědě jsme šli znova. Maruška byla vzbuzena aby spala po obědě a mohla dáchnout i Jindra a já nahnala rezervy na noc. Stihli jsme jen odpolední kávu, jinak nic moc. Přípravy na realitu,únava…

Když jsem přišla do práce, chtělo se mi znova brečet. Nějak jsem se bála rána, kdy při cestě z práce mi už nezamává Bohouš. Měl směnu po mě a většinu dní čekával za autobusy, až bude moc zajet do podniku. Když jsem spala za chůze třeba po noční, tak na mě bliknul a pak s s věčným úsměvem na rtech mi z toho náklaďáku mávnul.. Brala jsme to jako samozdřejmost a ono už se to nikdy nestane….

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Mně teď umřel kamarád na rakovinu..žaludku:-( 48 let. Je to hrozný..takhle osobně se to víc dotkne:-((