čtvrtek 19. listopadu 2009

19.11.2009 Amatér v boji


Přiznávám se že nebýt fotek tak mám okno , co jsme dělali ve čtvrtek, když píšu tak zpětně, rozhodně bylo fajnový kafčo. Maruška před spaním dělala velký kraviny , navlečená v mé mikině dělala kvichty a šaškovala.




Využili jsme volného času jeř vyšel sousedce a rozhodli se spáchat pár foteček použitelných pro rodinu. Přiznávám se, že ač jsme s Maruškou po cestě k nim koupili jedno halogenové světlo , tak jsme dopadli jak sedláci u Chlumce. Bez něj by to bylo nemyslitelné a přesto, bylo to málo.. Nemám ráda fotky s bleskem a to jako že hodně. V tom světle jež se nám povedlo vytvořit jsem stejne nemohla jit na hodnoty které bych potřebovala. Na prioritu času mi čas , který byl použitelný vzhledem k světlu házel objektiv clonu 1,8 což je na 3 děti nepoužitelné. Když jsem dala prioritu clony aby byla ostré všechny 3 děti zas foťák dopočítal tak dlouhý čas, že stačilo malé hýbnutí a to je u dětí není nouze o velké, žééé, že to zase všechno bylo rozmazaný. Nakonec jsem skončila u plného manuálu, ale musela jsem blejskat .. a technika byla proti mně, ač běžně blejská foták jak o život, když dětičky dávaly ty nejhezčí ksichtíky tak blesk prostě ještě nebyl dobitej :O(((( Daneček udržel mrňousky jen na malounko snímků. Děti 3 takže když už miminka neměla nikde ručičku, nožičku, koukali se dopředu tak zas dělal Daneček obličeje. Takže co je to je , ve zkoušce jsem neobstála, technika a děti byly proti mně :o)))) Ta společná je z těch nepovedených kdy jsem štelovala, tmavá , zrnitá, ale po pár tazích je trošku použitelná, ale jen trošku. Něco se mi na ní líbí.. možná to , že když je taková kopice sourozenců, je to proste paráda. No a když nic tak Maruška si aspoň pohrála s Danečkem a nadšeně pečovala o miminka. A vůbec se ji nechtělo domů …

0 komentářů: