čtvrtek 5. listopadu 2009

5.11.2009 léčení

Maruška byla ráno usoplená a to že hodně, chtěla jsem ji v té zimě udržet v teple tak jsme si pak pustili pohádky. Jindrův taťka nám dovezl vajíčka , to se máme, ale v té zimě z nich kuřátka nebudou :o)))) Usnula mě na nohách před 10hodinou a probudila se až po jedné. Byla krůča. Že chce spinkat, odpočívat, že chce k babičce a že chce ke strejdovi. Bylo vidět že je hotová. Našla jsem novou pohádku co ještě neviděla a ukotvila jí k televizi, jediná možnost jak ji uležet v tý naší zimně pod peřinou. Vzhledem k jejímu stavu jsem celý den přitápěla elektrikou a kamna pořád spínala, běžně to nejde no, trvalo půl dne, než jsem to tady vytáhla na 19 stupňů ráno bylo zas 15. Za zimu bych se nedoplatila, ale vzhledem k Maruščinými stavu jsem nechala elektroměr točit megarychlostí. Klid pod peřinou a jakš tak teplo a jeden večerní sirup zabraly. Ráno bylo vše Ok, i po rýmě máme. Já upekla bábovku a doplnila kalendář pro Zrnka abych byla trochu užitečná. Když už nemůžu dát aspoň pomůžu prací.

K našim jsme dnes nejeli , aby se Maruška dala do kupy, ač bylo záhodno, babička dnes měla 83. narozeniny. Holt budeme přát déle.



1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Ale bábovkia vypadá luxusně!!