pondělí 2. listopadu 2009

2.11.2009 realita


Maruška vstávala ve 3/4 na 9 ač prospala skoro celou cestu autem, usnula po 22h tak nebýt Ťapinky tak vstává ještě déle. Dali jsme si kafčo a pobalili. U našich se rozbila i druhá televize a taťka zuříl, každém je zavislej na něčem jiným no, já bych bez ní existovat mohla :o) tak jsme pak skočili do auta a odváželi televizi k nejbližšímu opraváři což je 20km. Jindra byl tak zlatej že přizpůsobil plán potřebám a ač měl jít do práce dřív tak mi s tou bedýnkou pomoh až na místo. Mamča nemůže na ruce , táta někam zdrhnul jen aby nemusel….no vyřídili jsme to snad rychle. Jindra šel do práce a my zůstali u našich na oběd, neboť kvůli odvozu stroje. Jsem nestíhala vařit. Odpoledne jsme honili nějaké resty u našich, šli společně do knihovny a tak . Volali mi z práce , chtějí po mě nástup až v lednu ač mi mateřská konci 25.11. Papír mi na domluvený opožděný nástup nedají a já jsem jak na trní, vyjmenovala mi všechno co můžou a nemůžou a že se mnou počítaj, jenže nevím zda tomu věřit, když vím co by mi mohli, když nedostanu ten papír a nebudu to mít černý na bílým, takže tímto pro mě skončily klidné dny , začal náběh na vředy a do těla se usadil neklid. Jako samoživitelka se klepu o práci na kterou nárok nám.. ale takhle nastává stav nejistý. Jako u všech v tého době, jen když jsou dva zvládá se to nějak líp si myslím… já bych neměla ani na nájem, kdybych skončila na pracáku a státní instituce mlčí a Petr mi už visí 45 000 které by se teď moc šikly pro nějakou tu jistotu a rezervu…

Maruška všude tahá obr psa co vytáhla v Luži v prádelně. Dnes jsou dušičky a já ten den neberu nijak, jsem z těch co vzpomínají celý rok a když mají cestu zapálí svíčku. Ale hřbitovy miluju nejvíc ty dušiškový, když jsou samá kytka a samá zářící svíčka, i když si pořád říkám, že takhle by měly vypadat celej rok…

A večer zpět do reality, po 4 dnech a 3 nocích jsme spali doma, kde nám teplota klesla na 13-14 stupnů. Maruška spí v bundičce a věřte že mě to už někdy večer vytáčí na noc takhle balit, jenže nic nenadělám..:o(Jedna věc by se dala , jenže….je to o penězích , prostě Maruška spí v teplíčku a já se tu po nocích klepu protože je to jediný čas, kdy se mužu věnovat blogu, scrapu a fotkám no. Počítač nepřenesu. A dnes teda mě byla po tom zvyku na teplíčko fakt brutální zima .

3 komentářů:

Andrea řekl(a)...

No, dost šílené..čím topíte? my to měli na chalupě na zvičiáně, vytopíme na 15 amám dost..už se mi tam nechce, až na jaře, jinak to tam miluju...a mamka to takhle měla dva rioky u jilemnice v baráku..vím, o čem mluvíš..apali jsme v kulichách, fakt. jenže jsme to mohli v nedšli zabalit ajet domů do paneláku. ona nemohla, takže s tebou moc cítím...

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Tady jsou wafky, co při minimálním topení sežerou 2 500 naměsíc a to je tu 17, takže netopíme, ty 2 stupně nemaj cenu a máme zadarmo 15. Když je nejhůř honím to elektrikou ale teplo se tu neudrži. Na plný výkon naše kamna žerou 5000 naměsíc .. a to jsou jedny kamna v jedný míístnosti tak se holt otužujeme no. Mít alimenty, mužeme si zatopit no.

Andrea řekl(a)...

No potěš pánbůh...a jak to těm chlapům může projít..neplatit?To je hrozně nesparvedlivý, taková krásná beruška maruška