pondělí 30. listopadu 2009

30.11.2009 Neplánovaný kafe..

Dopoledne jsme zůstali ještě v teplíčku, v pohodičce. Maruška začla pěkně řádit. Takže cosik co se pokoušelo o Marušku jsme porazili. Bylo to jen 2 a půl dne horeček a páteční zvracení. Původně jsme měli jít odpoledne k našim,ale ozval se táta (Béďa) že jede do Jičína na nákup, protože špajzka zeje prázdnotou a konečně urval kus času mezi věčnou prací aspoň na to přibrždění na kafe. Aspoň jsme se domluvili na víkendový jarmark. Maruška byla nadšená pořád povídala „strejda Béďa je můj“Miluje jeho trabanta jako on sám :o)))) Pamatuje si i když ne tolik co by měla od zimy nevyšla pořádná kafová návštěva, krom Frýdlantu , přitom bychom chtěli , jen nevím čím to je jestli je víc práce, nebo i na ní asi míň sil, asi oboje dohromady. Je to moje druhá rodina, už 11 let. Díky za ně. Těšim se na víkend, že konečně zas pořádně pokecáme, škoda že nemůžeme jet všichni. PS: z dneška mám normálně jen tuhle fotku…. :o))) ale důkaz že sušenka byla dobrá..

Taťká má svátek a já se tam ani nedostala. A i brácha co jsem ho nikdy neviděla a asi neuvidím...

0 komentářů: