sobota 28. listopadu 2009

28.11.2009 Neplánovaně

Večer jsem pohonila nějaké resty a ráno pobalila tašku, Marušku vytáhle z pelíšku, navlíkla bundu ,zabalila do deky a přejeli jsme k Jindrovi. Pro všechny nadávače za přesun nemocného dítka , tak je teplo a přesun je otázkou 2 minut, pokud dítko nikam neutíká, například se veze. Tam dostala dávku meducínky a zalehla, Ťapinka jí hlídala. Donesla jsme i DVD přehrávač . Maruška byla v klidu u pohádek. Já uvařila hrnec segedínu a tak nějak jsme propluli k odpoledni a večeru . Tak v 7 večer mě přišla SMS, jak je ta republika krásně propojená , jedna mě psala, že to má od jedné, že třetí hraje v Jičíně na náměstí :o))) jenže bylo pozdě a Maruška zrovna měla 39,7, Nakonec na mě Dobrotka číslo dostala a tak jsme se dohodli přimo do kolika hrají. S tím že jsem to viděla bledě. Vědět to dřív tak by se dohodlo hlídání a mohli bychom jít oba. Jenže ono to bylo nereálné. Oni se vydali do Jičína a až po cestě zjistili, že mají být tam kde chodil ten Rumcajs . Marušce akorát klesla teplota pod 38 na chvíli tak řádila jak černá ruka . Jindra se nabídnul , že Marušku pohlídá a ta souhlasila že bude se strejdou , ptala se teda kam jdu. To jsem jí řict nemohle, protože muziku miluje, brečela by. Maruška prý usnula jak andílek a bez odmlouvání, já se za necelé dvě hodinky vrátila. Užila si úžasné cimbálovky CMAS , ať si kdo chce co chce říká, mě tahle muzika hodně říká , já si prostě jedu ve starejch kolejich folku , country a bluegrasu, ale zabékat si lidovky u vínka i nasucho, to je taky moje, když na to přijde. :o)




1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Závidím..mluju tuhle muziku..taky marodíme:-((Tak a´t jste brzy zdraví!