pátek 27. listopadu 2009

27.11.2009 od torpéda k hadrové panence

Pátek dopoledne plavčo, Maruška řádila jak drak, začínám mít obavy aby Marušce nenarostly žábry. Už nepotřebuje žádný organizovaný plavání, nejšťastnější je, když se může potápět , Sama se vrhá pod hladinu, já ji jen rukou přistrčím ke dnu , aby dosáhla na věci jež jsou u dna , jako kroužky a plácačky. Tam pobere vetšinou tak 3 , dřiv se nevynoří a pak sama vyplave na hladinu. Vynoří se, já ji postavím na schůdek, ona to co vylovila nahází do vody a vrhá se znova pod hladinu. Po plavču jsme oběhli úřady,poptat se na placení zdravotního pojištění. Takže 2 úřady z nich na třetí, a pak ještě zastávka v lékárně. Zaplatila jsme parkovačku na půl hodiny a měli jsme to tak tak … protože naše malá slečna se loučila s celou frontou v lékárně, já vím že v lékárně je to na pováženou, jenže asi by nepochopila,. Že právě tam je je to takzvaně „o hubu“ v současné chřipkové epidemii. No ale chtějte po každým výpis z karty žéé. No tak si Maruška podala ruku s každým směrem k východu, Naštěstí pusinky jako tradičně rozdávat nechtěla. Přijeli jsme k našim akorát na oběd, jako tradičně po plavču. Maruška začala být ukručená, myslela jsem že tradičně z vody, ale probudila se po poledním spánku skoro se čtyřicítkou :O((( a blinkala. Takže místo lampiónového průvodu a rozsvěcení vánočních stromečků jsem šla do města akorát já a pro čípky abych nemusela přes celé město letět pro sirup a před přesunem jsem Marušce trochu srazila teplotu. Jindra chudák musel být po ranní v práci ještě na odpoledne. A tak sešlo že všech krásných plánů. Místo svítících dětských očiček byla jen práce no. Snad za rok. Teplota sice trochu klesla ale do auta jsme si vzala pidi golfky a Marušku spící od auta vezla. Ani nevěděla že jsme byli u Jindry vytáhnout maso v mrazáku na zítra.

0 komentářů: