neděle 14. února 2010

14.2.2010 Oslava










Neděle ráno a já Marušku ve črvrt na 8 BUDÍM. Spí jak špalek, prostě spokojená že nás má všechny na kupě. U našich vstává celý týden po šesté. Jednou bych se mohla vyspat,ale čeká nás plavčo a to je taky super. Maruška konečně tase po 2 kurzech stávky spolupracuje. Jen co jsme přifrčeli domů zasadila jsem jahody… no začala jsem včera decentně farmařit , kvůli Marušce , musím to trošku vybudovat, píšu zpětně takže vím, že to bylo dobře. Maruška je sklizní a hlavně dojením kraviček nadšená. Zatím to spočítá ke dnešku máme 5 krav z toho jednu růžovou co dává jahodový mlíko a 3 slepice. :o)))

Pak jsem hned hodila oběd do trouby, dělal se poněkud déle ač to bylo kuřecí , tak jsem stačila jen umýt tu haldu nádobí co jsem si nasekala a jeli jsme k našim, protože tam byla oslava. No Maruška byla zralá jak hruška dnes po plavču a nevyspání takže k autu šla ale ne půlkrokama, ale čtvrtkrokama ,ale vzít nechtěla. V autě hned vytuhla, Jindra ještě vykládal u taťky Ťapinu a než jsme zaparkovali dalo ji to tak na 15ctimunutovej spánek. Maruška je naštěstí z těch dětí, co když je vzbudíte tak se hned usmívají a nebrečí i když je to taková chvilička. Zlatíčko. Pak jsme slavili moje narozeniny, No tradičně nic obr, jen se sejít u kafča , dát dobroty. I pár piv co jsme koupili zůstaly v lednici. Taťku nemoc stála 14kilo a už ho pít nemůže. Přeju mu pevnou vůli…. Babičky udělaly trubičky pracné ale milované, kam se hrabou kupované kremrole, tyhle se rozpadají na jazyku a chutnají po mládí…Jindra musel jít dřív aby si ještě odpočinul před noční…když přišel Maruška vyvolávala po celém bytě všem „přivedla jsem si strejdu“ zlatíčka moje, Když všichni odešli normálně jsem vytuhla v křesle . Byla to jen chvilka,ale ten zablokovanej z toho :o)))) Pak jsme se koupali s Maruškou , dřív jsme do dělali denně, pokud jsme byli v bytě s vanou, teď je to krásnější o to povídání. Probereme tam spoustu věcí.

V noci mě Maruška zase utekla :o((((


Ta poslední má sto chyb,a lemiluju když se ji vlhlé vlásky po koupání vůbec stáčí do kudrlin...

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

tak ještě jednou všechno nejlepší, lidu!A na farmu vám pošlme , co budete chtít:-)