neděle 21. února 2010

21.2.2010 Jak voní chleba




Neděle bez vstávání, teda toho v půl 7, to je luxus. Jindra s Maruškou mě nechali spát do 10h, kvůli dnešní noční. Maruška byla hodňoučká a byla jak myška, to se mě nestane :o)))) strejdu prostě poslouchá :o)))) tak jsem hned vlítla na vaření. Protože jsem byla doma tak jsem si vymyslela hovadinu dle chuťových buňek. Vepřovou směsku tak nějak na způsob mexika s přilohu malý bramboráčky. No boule za ušima a nádobí 3 zadky :o)))) Pak jsme hromadně zalehli , před noční každá minutka spánku vůbec dobrá. Pak jsme si dali sváteční nedělní kafčo, u něho jsem doházela resty, obstarali jsme zvěř a už jsme mohli valit zase k našim. Proč jsou víkendy tak krátky….Jindra si odvážel hrnec guláše do týdne. K večeři jsem měla chleba se sádlem. Domácí chleba. Babička v sobotu se skauty na horách zase pekla. Měli doma dřív pekařství , tak tam vždycky chodina radu a pomoc… No není na chleba v díži zadělanej, na ošatce kynutej a v chlebový peci pečenej..:o)))))

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

vypadá báječně..já byc ani to sádlo nemusela mít...