sobota 27. února 2010

27.2.2010 Když ho miluješ...


Konečně padla a já bych nejradši padla taky, jenže to bych neměla z víkendu nic. Tak jsem dala hodinku než se to tu všechno probralo a nasnídalo Pak jsme vyrazili domů, po cestě jsme nakoupili a přijeli domů akorát na rychlooběd. Po něm jsem odpadla, málem dřív jak Maruška. Jindra šel něco zařídit. Vrátil se akorát, když se Maruška vzbudila a že prý něco našel na nové cestě. No bylo to po příkladu Petra, neb když nekdy dojde na to co bylo. Tak vzpomínám, jak z peněz na nájem vybral 4 000 a náhodou našel telefon i se záručákem a krabičkou (záručák a krabička objeveny posléze za prádlem) telefon teda za 1500, zbytek peněz neznámo kde… Jindra dnes našel kávovar Dolce Gusto. Na Vánoce jsem mu to rozmluvila , že né, že je to zbytečně drahý kafe ač úžasný teda, tak se radši odbydu instantním Latté. No ale co mu číct, když ho našel :o))) znám na to jen dvě slova :o))) A na Latté bych měla slogan z kofoly „když ji miluješ, není co řešit „ Tak holt teď už mám doma to s tou hustou, mléčnou pěnou :o)))) Zbytek odpoledne jsem se dávala do provozu a reorganizovala kuchyň aby bylo místo na miláčka od miláčka, Konečně fajnovej večer. Jeden Johny s colou, napěněné kapučíno a česnekový jednohubky, no prostě luxus.


Večerní pohoda ...

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

tak my ho máme to staší ajá taky miluju latté..jen ty kapskle..furt nejsou:-) jindra je sekáč:-)