čtvrtek 18. února 2010

18.2.2010 bez baterek



Den s náplní nula. Jindra nestíhal a já odpadla poi práci na gauč, babičky dovolili a tělo vypovídalo službu, krize předpisová. Chtěla jsem na půl hodiny,a le Maruška hodná chtěla se mnou hajat. Ležela na mě,no kdyby ležela bylo to príma, ale půl minuty ležela a 5 minut rajtovala a mě bolelo všechno.Zachránila mě kouzelná školka, Maruška přilepená na gauči a já zabrala na půl hodiny což mělo oživující účinky. Když jsem vstala , Maruška s babičkou šili. Moc ji to bavilo.V podvečer jsme zaskočili k Lence fretka jí utekla za duhovej most, jak říkala Marušce. Ta v tom měla hokej se mi zdálo, ale vybrala si z toho že utekla a že je chudák. Za jejími rodiči chodila se slovy „co to tady vyvádíte? Vy tady divočíte! „ Lenka měla záchvat smíchu…. Já jsem zvyklá :o))))

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

kouzelná školka mě taky zachrańuje..často:-)