neděle 3. srpna 2008

1.8.2008 Slasti našich dní

Maruška tááák ráda palačinky, tady vidíte tu slast....
Miluje "budiny"tady je jeden takovej úlovek bublinkovej ....
Miluje vodu, ale strašně, je to kachna......
No a tuhle krůtu budeme milovat zítra my.. dnes ji strejda nakládal, má 18kg a zitra je pouť a bude tradiční velká sešlost, zítra ji to bude na grilu jistě moc slušet... :o))))))

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

jo jo krůtu bych si dala:-))) fotka s bublinami super a ve vodě nádhera

Jill řekl(a)...

Jsem se nějak začetla do Tvých příspěvků. Je mi líto, že musíš zvládat problémy s takovým chlapem. Asi bych utekla, ale to se mi to říká, když není kam a za co. A já si pořád stěžuju, že nemáme penízky, protože splácíme domek a já jsem na mateřské, ale ten můj chlap se teda aspoň snaží co může. Přeju Ti, abys našla nějaké rozumné řešení a nemusela se takhle trápit, už kvůlu Marušce, je to krásná holčička.