čtvrtek 7. srpna 2008

5.8.2008 Zrcadlení, slunečnice a ves

jedno zrcadlení......
Miluji slunečnice ......
v kombinaci s letním nebem jsou úžasné. Původně jsme jela nafotit tetě tygrídii, dnes kvetla bílá a žlutá tu ještě němám, ale nepočkaly na mě, Jěště tam má růžový ibiček s květy jak 2 dlaně, ale slunečnice jsou slunečnice.

Tady vidíte jakýho mám HOSIPA a SVM a kdo ví co ještě v Holíně mě odchytil strejda že by potřeboval zavést pro auto a já už si zase tu vesnici nepamatuju, prostě kus za Veliší, jak je Podhráď a tak. Je tam úzasnej kraj, ten kopec Veliš, co tam ráda fotím, pro jeho siluetu jsem navštívila zvrchu. A moje fotografické oko trpělo, je tam nádhernej kraj, jako tady všude u nás, platý pole v podvečerním slunci a já musela řídit a nemohla jsem cvakat, no infarktová situace :o)))))) Tak aspoň jsem se ukojila na jedné u baráku ve které sídlil servis :o))))

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

slunečnice nádhera

Barbora řekl(a)...

Ty slunečnice se mi moc líbí!!!

Veronika řekl(a)...

Moc se mi líbí

dib řekl(a)...

NO TY VADO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to su ráda, že jsem si zalistovala srpnem! nádherné fotky, úplně časopisové. překrásné. odrazovka - no to je fantasie. a slunečnice koupající se v teplém letním slunci jsou taky krásné.