sobota 9. srpna 2008

9.8.2008 Kaluž


Tak poprvé dávám do projektu prozatím 1 fotku jen ve 2 verzích, protože se vážně nemůžu rozhodnout. Jasně, mám jich z téhle série víc. Ale tahle s našlápnulou nožkou, kočkou drženou pod krkem a nadzdvihnutou sukýnkou je pro mě TOP ač je lenounce mázlá. Tady je jen důkaz že se prostě řadíme mezi blázny kdy pro dobrou fotku do projektu a do scrapu nechaváme dítko v kaluži vymáchat :o))))) Vysledek po skončení serie byl ten že ve chvíli kdy jsem skončila s focením bylo kočkou praštěno do kaluže a Maruška si sedla vedle ní.....to ale vše už je spraveno a tahle momentka z které číší nadšení mi stojí za to. :o)))))))))

a jdu se poradit k odborníkům :o))))))

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ta černobílá je hodně emotivní....Moc se mi líbí. Maruška je na ní viditelně spokojená. A o to přeci jde.;-)

Veronika řekl(a)...

Mě se líbí teda obě dvě verze :) Je to moc krásná fotka!

dib řekl(a)...

nádherná fotka!!! a to v obou provedeních.. v černobílé by to chtělo trochu zdynamičtit, asi přidat kontrast, aby to nebylo tak ploché. z těchto dvou je lepčí barevná :-D