pondělí 11. srpna 2008

9.8.2008 Lughnasad - Keltský svátek


Dnes jsme byli v Libosadu byl tam od 10h Kelstský svátek,my mámě tenhle směr rádi, tak jsme se vydali, měli jsme spicha s Béďou a Martinou. Jen mě přišlo divný platit někde vstupné, co se týče historie, Skotů a tak, jsem zvyklá stát z druhé strany. Kiltu ve skříni se trochu stýská.

Svátek spočival v tom, že Kelti obětovali ohni to co se urodilo (vzorky :o))) ) aby to za rok zase bylo. Tam co bydlí poustevník tam šli pro nějakého chlapa jehož jmenovali, ale ta má hlava, prostě jakési keltské vedení :o)))) byla jse ráda po jejic odchodu jsem si mohla nafotit příbytek poustevníka a ty užasné klenby s úhlů, z jakých jsem chtěla. Normálně je totiž zavřený a do jeho přibytku se dá dívat tak z 5 metrů, ne-li víc. Legendy k poustevníkovi si už nepamatuju, jen pamatuju toho původního, který byl vandaly zničen a kolikáty je už tento nevím, páč je dřevěný a vím, že byl už i podpálen. Lidi jsou svině, musím to napsat na plná ústa.

Ty přepaly mě tam vadí,ale bylo to podvečer, a vážně to nějak lépe nešlo, svítilo moc sluníčko. I když možná tím, moci nakouknout postevníkovi až do jeho knihy se ztratilo cosi z dětsví, Byl takový tajemný...... Kolikrát to byl vrchol načeho výletu, je od domova jen 2km, ale což....
Obětní oheň a "darujeme Ti i to, co mám není k užitku, neb i to je součástí přírody.... " dál si to nepamatuji, ale o tom to je.
Jedna focená přes teplý vzduch ohně, vypadá jak obraz, ale je to zvláštní efekt..






Večerní koncert....původně bylo v plánu jet domů maxinálně na půl devátou, kvůli Marušce. Jenže to je tanečnice první třídy, známky únavy neprokazovala, tak jsme jednou přetáhli, vydrželi až do konce koncertu pos širým nebem. A ten byl do 22h. Maruška to celé odtancovala a byla nadmíru spokojená. Tak snad mě to pro jednou odpustěj, ten pozdní návrat, koncetr byl nádhernej.....
Foceno přes boční siť

Jména nepanatuju, dle plakátu hrála Rírá a Jauvajs a fakt super Keltská muzika....

2 komentářů:

Barbora řekl(a)...

Jé, Barbarkoo, ty seš akční! :-) Super fotečky!

dib řekl(a)...

hm... zase fotky jako z jiných časů.. umíš dobře zastihnout atmosféru.