úterý 26. srpna 2008

24.8.2008 oslava

Dnes jsme slavili mamčíny 57 narozeniny, nějak to všechno letí…. Maruška všechny bavila, je to taková kecka, všechny nás má spočítáný a všechny nás vyjmenuje a kdo není po tom se shání…jsem dnes měla po 150 letech a jedné zimě colu s rumem, nepila jsem kvůli těhu, teď stále kvůli kojení…a snad i kdyby z dané situace mí začíná alkohol dost smrdět, když si vzpomenu co dovede s Petrem……. V malém množství si rada pochutnám, ale odreagovat se s ním, v dobré společnosti s dobrými přáteli, být správně vyřechtaní…já už ani nevím co to je. Když někde jsem s Petrem můsím být stále ve střehu, kolik toho pije, co pije (jak rychlé to bude mít účinky) a nějak z toho všeho ztrácím tu chuť tyhle akce, co byly vždy čas od času super…podnikat.

Takhle Maruška stává pod oknem, když ještě mává babičce než se vydáme domů. Zvykla si že taťka chodí s námi, vyprovází nás až domů. Je to jeho taková podvečerní procházky, kdy si užívá jak Maruška lítá po Husovce, chodí po obrubnících a vejská na celá kolo, když se honíme, nebo když chce tlačit kočár. Když jsem u těch obrubníků…Marušku nechápu, jak jí to muže napadnout….chápu děti kterým je třeba 5 i méně, ale aby dítě kterému je rok a ¾ chtělo chodit po obrubníkách a klást nohu za nohu, to nemůžu pochňápat, přijde mi to strašně brzo a nevybavuju si, že by to někde viděla. Nebo když to někde vidí, tak to chce opakovat, ale ona to dělá cestu co cestu, třeba u penzionu vyleze na ten uzoučký obrubník a klade nohu za nohu aby ho přešla jak po kladině….Tam ji to samo nejde, na to ještě nemá ten správný balanc, na to potřebuje držet za ruku. Ale širší obrubník od penzionu ke kraji Husovky, okolo 2.ZDŠ zvládá bravurně…. U odrostlejších dětí tuhle hru beru, nebyli jsme jiní, ale ona je batole co chodí teprv chvíli a má si hrát s kostičkami a ona takhle provozuje gymnastiku :o)))))))

1 komentářů:

dib řekl(a)...

maruška s opicí za krkem je krásná :-)