úterý 1. prosince 2009

1.12.2009 černá hodinka

Ráno u nás byla paní Pristandová. Přinesla Marušce dárek a dobroty k narozeninám. Taková babička bez krevní souvislosti a přitom se stará líp než vlastní táta.




Dnes jsme šli vařit k Jindrovi , měli jsem tam být po obědě abychom čekali na odečty spotřeby , když je v práci. Tak jsme byli dopoledne zas jako rodinka na jedné hromádce. A vyprovázeli jsme Jindru ke dveřím , když šel do práce a Maruška pak brečela, snad 10 minut, že nemá chodit do práce, že má být s náma. Úplně se děsím až půjdu do práce já, až se nám budou střídat směny neuvidí ho celý týden, už teď je mi kočičky líto. Maruška usnula za chvilku a probudila se až po 4 hodině, když přišel chápek na odečet. Potom si svačila hrozno a to že děsně akčně a samostatně a dlouho . Já si dočetla diskuzi kde se řeší kalendáře pro pomoc Diny, ty vám budou krásný :o))) Jelikož mamča s babičkou jsou v Ohavči a taťka chodí domu až po osmé a venku tma a zima, tak jsme zůstali až do večerníčka. Povídali jsme si, učila jsem Marušku koledy a pokoušela jsme se napáchat pár atmoškových fotek,ale šlo to těžko.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Ona si Maruška zvykne..připadá mi taková pozitivní..půjde do školky?