neděle 6. prosince 2009

6.12.2009 Návraty....

Takhle vypadá ráno na jarmarku.. čerstvě ohřátá medovima a uvařený kafe roztahuje chřípí. Měli jsme ráno komplikace, protože košíkář se dostal k bouračce a náš Stánek s pokladnou byl zarovnám košíky jež tam byly na noc. Tak jsme ráno vynášeli ještě kvanta košíků. Odměna byla supr, ač člověk pomůže rád, tahle nádhera nešla odmítnout. Dostali jsme každý po košíčku. Já jsme do něj Marušce večer narovnala mikulášskou nadílku a ona neměla ani takovou radost z těch dobrot, jako z toho košíku, že ho bude mít na koledu :o)))) Dopoledne jsem vyrazila pro pár drobností. Za ta léta už jsme si zvykli na krásný dárečky od stánkařů, na ceny od oka. Perníčky i kus jmelí.. Marušce jsme koupila strááášně důležitej dárek… vykrajovátka dinosaurů,už se těší jak je bude vykrajovat. My budem mít krom jiného i dinosaurový perníčky :o)))


kluci měli letos čertí vystoupení skvělý.Jediný pohnutí si z něj odnáším, že čertovi chutnám míň než mrkev,, zkoušel mě a prý jsem tuhá…tak nevím jestli mám mít radost a nebo jestli mi to má být líto, že nechutnám už ani čertům :o)))))


domů jsme utíkali jak to jen šlo. Byli jsme za dva dny zmrzlí až na kost ….Nakonec jsme se stejnak domů dohrabali až večer. Já přijela, vyložila auto, bylo toho víc než jsem odvážela. Přibyly i nádherné Vánoční ozdoby, taky dáreček. Tak jsem si nabalila čisté věci a dárečky a dali jsme si sraz u Jindry na sprchu na zprovoznění těla , neboť v té mojí v tomhle zmrzlém stavu bych přišla už spíš k újmě. Pak jsme zajela k našim, už byli zpátky o oslavy. Jako tradičně se tento víkend staví svátek našich 4 Marušek a narozenin střejdy Pepíka. Maruška mi skočila okolo krku a povídala že se jí moc stýskalo. To opakuje ještě 3 dny po…No mě taky… a moooc dala jsme ji nadílku od Mikuláše, sice o den déle, ale když jsme tam nemohla být. Jak jsme psala , největší radost měla z košíku a z rybičky. Mamča mi to řikala, jenže já v tom utahání jsem úplně vypustila z hlavy, že než pojedu k nim, že mám zajet ještě pro babičku. Tak jsme pro ní jeli s Maruškou, ač tam byla a kvůli ní jeli domů dřív, protože už chtěla, tak se mnou se tam vrátila. Bála se aby jí maminka zase neutekla. Zlatíčko. A tak jsme ještě pobyli na kafčo a pár dobrot…

2 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Parádní čerti!!!

Jeje řekl(a)...

super certi!