pátek 4. prosince 2009

4.12.2009 Barbora...



Pátek a plavčo , úžasnéj rituál jež mi bude za chvíli chybět, už jsme měli předposlední . Pokračovat budem, teda už v „kačenkách“ zatím si to nedokážu ani představit , už na tohle co nám začíná v 8.40 větsinou Marušku budím, nebo akorát vstává abychom to stíhli. Uvidím jak to zmákne. No a já se z lásky vzdávám nedělního vegetění u ranních pohádek s Maruškou. A že by to po náročném pracovním týdnu bodlo. Ale co člověk neudělá pro děti, že :o))) A do kačenek patří, protože je to kachna. Celé plavčo by nejradši strávila pod vodou :o))))) Musím jí kouknout za uši, jestli tam nemá žábry :o)))) K fotce…ozdoba ze stromečku u bazénu.. Maruška u vytržení.. z každého stromečku. Není nad svítící očička dětí…



jelikož nás čeká dlouhý víkend bez Jindry tak jsme si ho honem dali ještě po plavču (myslím srazíček s kafíčkem) …Je zvláštní že čím víc času spolu trávíme, tím kratší čas bez strejdy vydržíme .. obě dvě..Tak jsme dali kafčo před obědem, Marušce jsem pošeptala , že jsem ráno doma něco viděla. Ehmmm punčochu od Barborky…jsme ráno přehodila dekou , protože Maruška vstávala v půl 8 a ona by se hned musela dát do vybalování a to bychom nestihly plavčo ještě bychom šli s brekem. Tak objev punčochy byl uskutečněn až při cestě mezi autem a kafčem.



To svítila očička…. Na ten pohled, jak si ji nesla j Jindrovi asi nikdy nezapomenu. Byla prostě k sežrání. Punčochy byla nacpaná, ale bylo v ní jen co dům dal. Mandarinky, křupky, Jupík, jahodovej kompot… i dvě brambory…Maruška celou cestu mumlala pod fousy. „Co to tam asi máám?“ Asi nějaký odměny“ „Asi pitíčko tam mám“ (když nahmatala Jupíka) no byla k sežrání, fakt že jo…

Po obědě jsme dali šlofíka, co to jde něco dělám, jenže jak zasednu ke kompu tak v tý zimě bez pohybu tu začnu klepat kosu, přitápím u postele až večer přes den to nemá cenu. A pohyb nevyvinu.. v tý naší jedný místnosti se prostě nedá dělat takřka nic aby se nevzbudilo dítko. Tak jsem se šla na chvíli nahřát…

Odpoledne pobalila tašky, zajeli jsme pro babičky do Ohavče a já pak nechala Marušku u nich a jela do Lomnice. Abychom mohli ráno vyrazit hromadně jedním autem na jarmark.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Mně je vždycky zima jen když to čtu:-(((Je mi vás fakt líto..nemám ráda zimu...tedy v domě..