čtvrtek 15. ledna 2009

15.1.2009 "Tady je jaro "

V kolika letech se projevuje první známka po tom, co budu v životě dělat :o))) tady Maruška dnes v Tescu, při dopoledním nákupu byla věčně v regále, dnes fakt neposlouchala a nejvíc ji fascinoval tenhle vozík a hlásila „pojedu“ Nějak jsme měla touhu udělat své zlaté mamince radost tak jsme to vzala osvědčeným způsobem. V květince měli za 34kč hyacinty, tak jsme ho koupila a vysvětlila Marušce, že ho dá babičce a řekne jí, že „nese jaro“ pak jsme šli domů a já dávala Marušku v půli cesty čůrat, bylo to zrovna u kanálu (teda já jí dávám čůrat pokud možno na kanál) a tam vedle kanálu, koukal z pod sněhu kus trávy zelené a Maruška do něj šťouchla botou a povídá „tady je jaro“ s takovým tím polospolknutým R. Já zírala, jak to v tom dětským mozečku dvouletým dala dohromady. Babičce to řekla mezi , to jí bylo prd rozumět, ale předávala ji pytlík s kytkou se slovem „jaro“ neb jsem se jí zeptala, co neseš babičce.


Odpoledne jsem byla bojovat na kutlochu , zbuchla jsem skříňku do koupelny, takový bývalý skleník byl u popelnice a já ho vydrbala a nechala do něj šmiknout poličky, postavila na výšku a dnes jsem je přimontovávala a mám prima úložnéj prostor. Tady jsem blejskla Můj lapač snů od Alenky z USA, po někom poděděném. Je takovej výstižnej…kdyby tak fungoval….



4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Aj ku nám pošlite jar! A prosím hneď dvakrát,nech aspoň jedna príde... :o)
Už mám zimy plné zuby.
Inak pekné LOčka.
Držím palce nech už bývate čím skôr...
Lil.

Barbora řekl(a)...

Já chci taky jaroooo!!! Kde je vyfocenej hyacint? :-))

Jill řekl(a)...

Pěknej ten lapač snů.

Dadouch řekl(a)...

Lapač je super fotka a Maruška je kulík ;o))))))))