úterý 20. ledna 2009

20.1.2009 střepy

Ráno jsme se strašně nasmáli, ale moc a moc. Janička měla narozeniny, touto cestou teda píšu, že jsme moc a moc vzpomínali i v den D, ale ne tu SMS nějak nedošlo a moc a moc se stydím, byl nějakej fofr velikéj. Tak posílám vše néééj na hory :o)))) No a Maruška včera navečír byli u tety Marie a každý měl na ochutnávku jeden kousek té dobroty. Bylo to odpalované těsto a naplněné a špičičku úžasnou dělala višňová marmeláda a polité to bylo čokoládou. Každý měl jeden kousek a já ten svůj dostala na talířek k snídani. Maruška se na měj vyloženě klepala. A já ji vysvětlovala…Maminka si nejdřív sní chlebíček a pak si jako dobrotu navrch a za odměnu, že snědla snídani , dá tu dobrotu a s Maruškou se podělí. No co Maruška nedělala, nejdřív mě chtěla sníst půlku chleba. Dala jsem jí ho , ale že byla po snídani, tak nechtěla , jen prostě chtěla, aby , mě rychleji zmizel. Když zjistila, že ho nesní, tak mi tu půku chleba začala brát a schovávat do lednice, asi abych si ho dala později, abych prostě měla dřív tu dobrotu. Slíbila jsem jí, že až si ji vezmu, tak se podělím :o)))) mezi tím to prokládala xxx pokusy mi ten bobek sníst. Vyplazovala na to ten svůj dlouhatánskej jazejček. Snažila se do něj kousnout bez použití ručiček. Cpalala tam tu svoji kudrnatou hlavu přes to, jak jsem se ji snažila odtáhnout a strašně se tomu hihňala, že jí v tom bráním. Ne že bych jí nedala , ale chtěla jsem ji naučit tomu, že je dobroty jí, až když se s ní jídlo, že každý dostane kousek, že se podělíme. Jasně, že jsem jí pak po tom, co jsem dojedla chleba dal půlku toho mého ale legrace u toho teda byla :o)))))) S Maruškou je veselo, celý den, ale tohle vyčnívalo. Odpoledne jsem jela do kutlochu zas kus udělat. Spadla mi z linky , byla na ni položená ta doza z těžkýho skla, jak je na mouku a tak, zůstala tam do staré paní. Ta těžká dóza z tlustého skla, se rozbila na cucky a při všem štěstí všechno nádobí ve dřezu zůstalo netknuté, i když do něj krápla, a to jsem tam zrovna měla své nejoblíbenější kousky, co by mě sakra mrzely. Hrnek z vánočních trhů ve Vídni a hrnek TEXAS od Alenky , přimo z texasu. Moje světová sbírka by byla chudší, sice mám jen 4,ale už je to sbírka ještě mám Niagáru a Blostom (?)Orange special Expres. Tak jsem vyfotila alespoň střepy.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak to je klika že sbírka tvých hrníčku zůstala celá ,aspoň není proč smutnit