středa 28. ledna 2009

28.1.2009 otázky jsou tady

Už mám to začíná, otázky „čo to je“ „co to máš“ „podívám“ „ukázat“ „na co to je“ tady zrovna Maruška brakuje sousedům letáky ze schránky, to než jsem vyjela s kočárkem. Tak tohle nahoře dělala se slovy „co to tam mají „ :o))))) Dnes jsme byli poprvé s Maruškou cvičit v Areálu, měli jsme sraz s Romanou a její Lucinkou, jsou to holky do rodiny i když malounko přes nějakej ten loket. Domluvili jsme se v neděli na oslavě v Holíně. Marušce se tam staršně líbilo, nadšená, že má děti a že může s nima lítat a cvičit. No bylo to úžasný. Já pořád nevěděla, kam chodit , až mě Romana poradila. Celý den pak líčila „děti byly, cvičila, s balonem, ležela na balonu, kákala, tancovaly, honily, házely, tunel byl, tampolína byla “ no prostě plná zážitků.


Vím že je rozmazaná, ale ukazuje tu akci :o))) před pekárnou směr pro rohlíky samé kraviny :o)))) Když se Maruška vyspala, tak místo původního plánu , jít doklížit postýlku a dodělat sprchový kout jsem šla shánět technika na počítač, neb se mi včera navečír odporoučel. Buď jen okna a nebo celý disk (odhadem) za 3-4 roky je to dost brzo :o((((( Běhala sehlala a těsně před zavíračkou i stihla odnést, byla tu fuška , s Maruškou na kočárku a bednou na řidítkách. Ale ať se na něm pracuje. Vydržela bych bez něj, ale těch restů :O(((( vím když mám něco jiného a doháním projekt třeba za 3 dny , že je toho až až nad hlavu. Teď používám starouška co mám u rodičů na internet pouze, a něco na něm rozhýbat je nad lidské síly . Otevřít jednu fotku trvá věčnost, natož ji upravit, ale snažím se aspoň projektovat, bo bych se z toho potom nevyhrabala. Původní plán nenavazoval, táta mi mezi tím utek na své místo, kde musí být denně…. Ale přišel Martínek, po měm mamčina bývalá spolupracovnice ze školky, dělala tam ředitelku. A pak ještě Bára. Tož jsme se poměli, tak se aspoň ušily potřebné věci do bytu, ať aspoň něco odsýpá.


Tady jedna večerní Maruška , jež se rozhodla , že nebude poslouchat a jedla jako prasátko kombinované s pejskem. Pak na mí přibyla ještě bílá, ale to do toho jogurtu tak rejpala rohlíkem, z kterého to oblizovala následně, že použitelná fotka není. Pak se prohlížela v zrcadle a povídala „pinavá sem“ No aspoň že to uzná :o))))

0 komentářů: