pátek 23. ledna 2009

23.1.2009 Fantazie

Škoda , že není ostřejší ,ale bylo to ráno cestou na plavání , ležela na chodníku a bylo ještě docela šero, a my pospíchali a mě to pořád ostřilo tam kam nemělo :O((((


Jakej je ten dětskéj svět prošpikovaném fantazií, Maruška v šatně ukazovala stále nahoru , že prej „nosánek má, očika má“ a mě nebylo jasný co, v šatně nejsou žádný zvírátka. Pak kouknu nahoru a ona myslela ty vešáky :o))))))


hádejte co to je….. strejda přinesl včera večer, okolo 9 h album s fotkami za 50 let. Měla jsem udělat fotomontáž z těch 50ti let. No na to, že nemám skener to byl šibeniční termín. No ale z pravda jsem to vzala s Maruškou přímo domů. Před polednem jsem ofocovala fotky fotákem, fakt to byla bída v tomhle zimním nicotném světle. No ale náš zázračnej prográmek se šupátky zvládnul své. Tak jsme začala skládat při obědě, uspala Marušku, v půl 2 jsemměla hotovo. Myslela, jsem, že se strejda pro to staví ,cestou z práce, čekali jsme hodně dlouho, pak přijel, ale bez flešky, s mým pomalým netem se mi to nepovedlo procpat mejlem maje to šílených 5,5MB. Tak jel ještě pro flešku k Pájovi. Takže do kutlochu jsem se dostala jen na otočku. Naložila jsem auto krabicemi, aby bylo zase co rozmisťovat. Strejda přines na vyfocení 50 padesátikorun, teda říkal, ať si je vyfotím , dá je tetě. Jen mě bylo smutno, že v tom všem shonu jsem dopoledne zahlídla plakát, že dnes ve 4 odpoledne je maškarní v Komerční bance. Plán dne už se nedal změnit, předání obrázku bylo nutné, neb ho strejda potřeboval vytisknout. Snad ještě někde nějaký bude.


2 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Tak ta vločka je parádní ...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Vločka je teda kusanec - parádní!!