pondělí 10. srpna 2009

10.8.2009 jedový jazyk

Dopolední kafíčko bylo fajné, holky se vyřádili. Jak se včera neviděli tak to byl dnes rachot. všechno bylo fajn ale v poledne se objevili pozůstatky po Petrovi. Přišli jsme domů a začala na mě sousedka, že už ví co si má o mě myslet. že nikomu nepomůžu, no citovat nebudu…Jak totiž přivezl pošták Marušce koloběžku tak za 5 minut zvonila u dveří, jestli jí půjčím na cigára stovku. Ze zásady nepůjčuju už ani nejlepším kamarádům, o mnoho z nich jsme přišla a to jsme se viděli třeba takřka denně. Tak proč bych půjčovala jí a vůbec na tak postradatelnou věc. Jenže ona asi pro ní postradatelná není. Dnes si nechala vyplatit zpětně 50korun za to že tu taťka před stěhováním maloval při žárovce a prodlužovačku měl nataženou od ní. Sakra ty žárovky žerou :o)))) A chtěla těch 50 korun mít do půl hodiny, asi se dusila kyslíkem či co :o))) Já jí za to svícení tenkrát nesla výbornou čokoládu, ani žádnej šunt, to ona nechtěla a odmítla to a pak se vymlouvala že se po tý čokoládě malá natahovala. Bože jak já nesnáším takový vymejšlivý lidi. Bylo mě vyčteno, že když chtěla odvézt do města, když jí chytly záda, tak že jsem na ni neměla čas. Chtěla to po mě teď a hned a já měla mít za hodinu dovařeno, nakrmenou Marušku a být s ní pěšky u našich, tenkrát jsme byli s Bárou objednané do té Železnice na určitou hodinu. Jsem jí řekla s úsměvem, že z minuty na minutu se nechytá ani moje mamča . Když se to naplánuje, dá se lecos. Co šlo, jsme pro udělala, zjistila ceny hlídání na internetu, oblepila dveře a schránky, odstranila z přede dveří botník a kočárek a strčila to do sklepa. Do toho začne vykládat , že mám stírat chodbu, že to dělá jen ona, přitom v létě tak špinavá není a upadlá cedulka z dinosaura tam ležela 14dní , do tý doby než jsem tu chodbu umyla já. Pamatuju, jak o tom nemytí vykládala spolusousedkám, jak přitakali (bydlí nahoře a prd vidí , skoro je nepotkávám) ,no to na mě nezůstala nit suchá no a ani na Marušce chuděrce. Pak jsem jednou stírala a akorát zaklapla dveře a vycházela od ní kamarádka. Koukala, že je mokrá chodba. A ona jí povídá „ to stírala asi mladá, tady to nikdo jinej nedělá“ Co chtít od člověka který na v klidu procházející sousedku do patra začne řvát „ty krávo a ty svině.. „ To bylo v době, kdy jsme se sem stěhovali. Z takových lidí se mi vaří krev.. V klidu jsme ji odpověděla , na to že nikomu nepomůžu, že mí kamarádi a rodina , které znám mnohem déle mají myslím jiný názor, zažitý léty…. řekla jsme ji to v klidu a jak zaklaply dveře tak se mi udělalo zle. Ale doopravdy zle a tlak na hrudníku mě držel až do večera. Proč nemůžou být lidi normální. Jsem se fakt musel vylejt, myslím že to snad nevadí, nejmenovala jsem, nikdo nezná přesnou adresu, byt.. ublížilo by to jen potrefené huse,ale ta se musí sama ozvat :o) Timto nejmenuju, ale myslím přísloví :o)))


Měli jsme spicha v kaufu s mamčou, já chtěla drátky na kofoláky a lepidlo, co myslíte, mám jen jedno a stálo mě to dalších 160korun plus, no ale zase mám doplněný zásoby :o) Pomalým tempem jsme došli až k našima dali podvečerní kafíčko a po večerníčku zpět. Šli jsem městem, zastávka u kašny, potkali jsme u brány Petra, řekl Marušce ahoj, dal pusu ona mu vykládala že ná koloběžku, pusa na rozloučenou a ahoj…čistý čas tak 2 minuty. Mimořádný záznam, zdál se být střízlivej a říkal mi,ať se máme dobře.



Maruška děla kraviny,vždycky praštila koloběžkou s svalila se, že upadla, špatná héérečka ještě :o))))) chtěla asi dostat nanuka jako posledně na to opravdu rozbitý koleno :o)))Takže celou cestu bylo slyšet „nehraj to, vstaň a pojd“ :o)

0 komentářů: