úterý 11. srpna 2009

11.8.2009 Kofolák

Tuhle jsem dumala co to všichni maj s těma kofolákama, já totiž televizi krom půl hodiny na ranní pohádku nepouštím, když je puštěná, tak jede DVD. No tak jasně Seznam, najdu tam co neznám :o))))) A už vím co jsou kofoláčci a jejich myšlenka a význam mě přišel naprosto super. Poprvý jsme viděla tu reklamu a řekla si, o tom to je…a tak u dnešního ranního kafe a snídaně vzniknul můj první kofolák , jmého má jasný, snad se poznal podle oranžového trička jež má pro mě nějakej hlubší význam :o)))) Chtěla jsem tím zabavit i Marušku výrobou,to bylo jen „co to motáš“ no zajímal ji až skoro hotovej, ale nechala ho tomu, jemuž jsem ho darovala. Zítra ji umotám jiného. Dojedli jsme oběd z ledničky a zbytek dali chladit na balkon, neb ještě zbylo.. no už to neohřejem. Maruška ochránkyně práv Ťapinky jí to podstrčila i s hrncem :o))))


Stavili jsme se v kaufu pro nějaké ovoce a kartom mlíka pro našeho mlékofila :o))a chtěla jsem v Praktiku nová lízátka na vaření a v krámku vedle nový skřipec do vlasů, díky Marušce mám jeden odzubenej a tam je to při cestě a mají je tam za hubičku. Maruška se tam, okamžitě seznamovala s figurínou. Ptala se mě jak se jmenuje :o))))



Mamča byla pryč, šla se ven uklidnit bez telefonu , citovat nebudu, táta je táta ale je mi z toho taky do breku :O((((( Tak jsem si zatím uvařila a vypila kafe, Maruška si hrála s babičkou druhou a já vyřídila reklamaci na ufonovi. Když mamča přišla , tak jsme chtěli jít k rybníku ,a ale po začátku cesty nás chytil déšť. Tak jsme se vrátili počkali až přejde.




Tahle fotka už je za velikýho šera, tudíž, tvavá zrniná.. ale mě se na ní ten můj opičák tak líbil, tak snad mi budiž odpuštěno

Cesta domů skoro hodinu a půl, krom největších kopečků dojela domů na koloběžce .Dmes opět polehával po chodníku s otázkou „můžu hrát“ Tím reagovala na včerejší „nehraj to a jeď“ Na dětech je úžasný jak se nedokážou přetvařovat, proto si jejich názoru od srdíčka tak cením :o))))) To je mimo téma, ale kdo ví ten ví. A možná to tak milo téma není, patří to ke kofolákovi :o))) Takže domů přijela vyzrálá a díru v noze jež si udělala v nožičce asi o špunt při koupání považovala za smrtelný zranění :o)))) usnula s položením do postýlky. Dinosaura přitisknutého a očička jek cent za chvíli spala .

4 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Jazykovka je nejlepší! :-) A super kofolák! Musel udělat velkou radost...

photoJanna řekl(a)...

Maruška ležící vedle koloběžky je skvělá......V první chvíli jsem se lekla,že bourala. 8-))

Štěpánka.Š řekl(a)...

Pěkný podvečer...:-)
Máš u mě na blogu http://usarky.blogspot.com/ malé ocenění.....
Tak se stav...:-)

Štěpánka.Š

Barbora řekl(a)...

To je epidemie s těma kofolákama...já už taky motám a motám :-)) Ten tvuj je roztomilej :-)