pátek 28. srpna 2009

28.8.2009 ... fazolky...

Dopolko jsem se dozvěděla prima zprávu takže zítra jedem na můj milovanej Sychrov. Dopoledne jsme vařili, teda co já jsem vymyslela to nemá obdoby , ale bylo to ták dobrý :o))) Maruška mě akorát rozesmutnila, celý den tvrdila , že mě nemá ráda. Docela její myšlení chápu. Musím uvařit, udělat spoustu jiných věcí , když opravdu zlobí, na ten zadek jí dám většinou jen já. Když máme hotovo jdeme ven a tam už je čas, a tam si s ní hrajou lidičky co potkáme a doma si hraje víc sama , než já to udělám.. ta její dětská dušička to chápe podle toho jak to je a mě z toho bylo smutno. I uspávání byla divočina, všechno házela z postýlky a pak ječela, že to chce. Usnula před půl 3 ale musela jsme ji nechat vyspat už ted byla zralá. Tak než se vyspala , tak jsme si dali s Jindrou kafčo a pak ho vzali aspoň na půl cesty domů. Pracovní týden byl neskutečně náročný a tak šel načerpat síly. My pro brambory do Lídla, mamča je nutně potřebovala na sobotní oběd a taťka je nějak nestihnul koupit.. U krámu jsme potkali Romanu s rodinou tak jsme se zdrželi na pár slov.





Dali jsme si kafčo a Maruška pomáhala babičce nadšeně s vyloupáváním fazolek.


Strejda Pepík sekal zahradu a Maruška se pak smála jeho holínkám sušícím se na plotě :o)))







Hééj rup....

Kolik legrace se dá užít u obyčejného pálení suchýho lupení :o)))))





Západ zas hořel jak v Montgomery , tím směrem žádná volná krajina, tak aspoň takhle…..

Maruška má zas bezbariérové období, než usnula, vyházela všechno z postýlky a pak unula bez ničehož jen na madraci :o))))

6 komentářů:

krista řekl(a)...

ta gumovka mě tedy nadchla, tleskám!! a ta poslední také!

Family Foto řekl(a)...

Lidu fazole odmalička jako jídlo nesnáším, ale na fotkách jsou skvělé! Máš krásné fotky, moc jsi se zdokonalila!!!!

Lucie řekl(a)...

Krásné západovky :-)
Liduško, máš moc krásný blog, ráda sem nakukuji :-)

Jill řekl(a)...

číst nestíhám, ale fotky máš super :)

hliska řekl(a)...

fazole parádní, gumák taky :-)

Jeje řekl(a)...

Fazole a zapadovky uzasne! :)