sobota 13. března 2010

13.3.2010 šedesátka






Dnes něco na té 13ctce bude. Ráno pohodička, chvíli jsme poleželi ač jsme byli vzhůru, a povídali si,je to jedinej den, kdy se dá. Maruška u toho vychovávala Ťapi. Pak mám řekla „vstávat vy lenoši“ a tak jsme šla dělat snídani :o)))) Tak jsme v klídku pracovali a hráli si , všechno jsem měla vypočítaný, jenže pak najednou čočka k obedu pro tátu nebyla měkká, protože Jindra koupil Lagris, byla dražší o půlku než kupuju a hlavně se o 3/4 hodiny dýl vařila. Pak jsem šla balit dárek tetě k 60 a po stužkách se slehla zem.. tak jsme čekala až Jindra přinese novou, pak v rychlosti zahusťovala čočku. Do toho Maruška skákal po Jindrovi a jemu se sekly záda, šla jsme ji honem sundat, protože ji nemoh položit a zachytila se nohou o ucho tašky a po hubě letěla chodbou .ústa je slabej výraz :o)) no ustála jsem to, jenže jsem loktem přerazila tlustou lištu u skříně, celodřevěnou. Au. No na oběd k tetě Marii která slavila 60 jsme to stihli pintlich. Ještě jsme před tím stihli jít hledat taťku jež zabloudil, ač to mají k tetě před 2 paneláky , tak nesouc 2 židle páč nás bylo moc , zas lezl do jiného paneláku . To už se mu stalo podruhý… neptejte se proč, sám neví a teď už fááákt nepije. Oběd byl výborný, samý mňamky, my to snad budem mít v genech :o)))) Za chvíli byl podvečer. Maruška usnula v autě, však v poledne nespala. Pak se trochu proběhla s Ťapinou venku. Všude ZASE bílo.

3 komentářů:

Andrea řekl(a)...

tak hlavně že jste to ustáli bez ztráty kytičky:-)

Almerka řekl(a)...

Barbarko, máš u mě na blogu ocenění.

Leniska řekl(a)...

Barbarko, stav se u mě na blogu, máš tam ocenění....