pátek 5. března 2010

5.3.2010 První zkouška z rodičovství :o)


Dnes jsme se konečně dostali domů. Připravila jsme tam věci na víkend abych tam mohla pak po odpolední už jen přijet. Maruška už ani nechtěla jet domů, chtěla zůstat u strejdy ač tam nebyl. Já šla do práce a Jindra měl poprvé premiéru ve velkým hlídání se vším všudy. Mamča mu přivedla Marušku na půl cesty a pak už spolu hospodařili až do uspání. Jindra jí koupil třičko s dinosaurem, jsme myslela že mě picne. Ta cena. Jenže společný účet nemáme, tak nemůžu nadávat a Jindra mi řekl, ať to nechám být, je to je mezí ním a Maruškou. A tak můj dinomaiak má nádherný tričko za cenu co mě děsí, no ale nebudu se jim do toho montovat. Maruška ho nechtěla sundat. Pořád zkoumala , jestli jí kousne. :o))) Usnula na strejdově místě. Nechtěla jinde.

A Maruška spala celou noc jak špalek. Všechny večery co spala u našich mi utíkala k babičce a k dědovi, posílala mě do práce a říkala mi, že mě nemá ráda.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Co fotka?:-))