sobota 27. března 2010

27.3.2010 Jarmark











Za ranního kuropění jsem přifrčela do Lomnice nabrat zbytek mé druhé rodinky. Pak na jarmark, bylo studeno a pršavo ale lidí přišlo poměrně dost. Jelikož už jezdíme jen 3 , tak jsme se z brány nehnuli, jen na chvíli, kdy přijel Jindra, přišli jsme jarmark a dali kafčo a on za tu chvilku stihnul nastydnout chudák a to měl bundu. Já jen košili. Ale strašně ráda jsme ho viděla, prostě mě chybí po dvou dnech, natož po týdnu. Měl původně přijet s Maruškou, jenže té nebylo akorát, pořád hlásí, že ji není dobře . Už týden jí není akorát,má průjem a za týden dvakrát zvracela,ale přitom řádí jak drak. No i kdyby jí bylo lépe což celkem bylo, tak stejnak nemohla s Jindrou jet, protože k našim přijela teta Helena s bandou. A já jak naschvál nebyla doma. Jediný 2 víkendy za rok, kdy nejsem opravdu doma, to je pech no, ale zase jsem viděla své nejlepší přátele a druhou rodinku.

Po příjezdu jsme zašli na pivko. Fakt jen jedno každej , Martina Kofolu, živila jakousi svoji milovanou střevní baktérii :o))))) Přiznám že že to jedno pivko ke konci už mi ani nejelo, život s alkoholikem na mě zanechal následky, už mi nechutná ani svátečně :o))))) a fakt mě to nechybí :o))) Večer jsme všichni hromadně usnuli u televize . No na chatě bylo líp ale to nás jezdilo hodně a byla sranda. Ta chata, kdyby mohla vyprávět, tak prubneme s výtiskama snad i Harryho Potera čijak se to píše. Kde jsou ty časy, kluci co jezdily maj svý rodiny. I když já taky a vydržela jsem… protože mám proč … díky moje druhá rodinko, za to že jste :o)))))

0 komentářů: