úterý 9. března 2010

9.3.2010 Velbloud jako náplast


Maruška byla nahlášena za dopoledne jako hodná, tak jsme jí nahlásila překvapení, Páč prožívá to období negativity jak napsala Andrea někdy dost intenzivně, tak řekla, že žádný překvapení nechce. Když však viděla že je to cirkus , tak chtěla :o)))) Jsme se s Jindrou poprvé skoro pohádali, protože on nechtěl do cirkusu, protože si zapoměl peněženku a nechtěl abychom za něj platili, jenže já jsem za to, když už mám vejplatu a je to jednou za čas a Maruška z toho bude mít obrovský zážitek , nestojí to moc času ani námahy, tak se má čas trávit společně. Nakonec jsem vyhrala.. jenže když jsme došli k pokladně tak na ní nápis, že dnes z technických důvodů nehrajou. Maruška začala brečet,ale jak.. že chce do cirkusu, žádný technický důvody pro ní neexistovaly, zítra nebylo zítra ale snad za 50 let. Takže do projektu dávám ubrečenou Marušku u plotu cirkusu. Nakonec nás zachránil velbloud u maringotky, tak jsme utišili aspoň slzy a slíbili si, že se zítra na něj půjdem podívat jak cviči. A šli na kafčo , ještě že cesta nebyla zbytečná od cirkusu to máme domů 100 metrů.

Dnes před půlnocí se narodil Marek Duczyski, syn bratránka Pavla a jeho družky Janičky. Pája je v pohodě , v naprostý jen se asi víc drží svých kamarádů než rodinných sešlostí a tak mám pocit že Terezku o Barunky uvidím častěji. Trochu mě to mrzí, začínám mít pocit že s naši nejstarší generací asi rodinná setkání u kafča o oslavách padnou :O((( a běžný svět nějak moc utíká a nestíhá se

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Lidu, období negativity přejde....a chápu maru, že to nemohal skosnout..a ješitnej je každej chlap, tak se nediv, že to nechtěl přijmout.