čtvrtek 4. března 2010

4.3.2010 Jak jsme potkali Ježíška na kole

Dnes byl zase uspěchanej den, píšu stručně jen Maruščiny hlášky, ty zpestřují každý den :o)))

Mamča nás vyslala na nákup, vyjížděla jsme z autobusáku , v půlce pruhu se mi motal nějakej starej pán. Fakt motal, jel pomalu v půlce pruhu. Před kruhákem jsem se ho bála předjet, protože z něj může kdykoliv někdo vyjet. Trvalo to věčnost , tak jsem si jen tak pro sebe procedila pod fousy. „Ježíši chlape jak to jedeš“ a Maruška to slyšela a povídá. „Maminko, proč říkáš Ježíši, ty seš (pořád si to plete se jsi) viděla Ježíška“? :o)))))

Pak mám zbyla ještě chvilka a já vběhla na potřebný úřad. Maruška tam dostala bomparu. Strašně jsme pospíchali abychom přijeli včas na oběd. Maruška si jí MUSELA rozbalit. Jak jsme spěchali tak jí hned vypadla na zem ještě z ručiček a ona tak vážným smutným hlasem povídá : „co já budu jíst“ se záchvatem smíchu jsme zvládla akorát procedit „ Maruško, oběd „ :o)))))

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

:-)))