pátek 26. března 2010

26.3.2010 přípravy



Konečně pátek, dnes trochu uspěchanej. Byli jsme s Maruškou nakoupit na víkend, teda jen ten můj. Tradiční nákup na jarmark, paštiky, rohlíky a limonáda :o))))) Pak jsme šli k Jindrovi a já doladila velikonoční pohlednice nahnala je do tiskárny aby stihly přijít do Velikonoc. Vysvětlovala jsem Marušce, že tento víkend, nebude spinkat u strejdy, že maminka jede vydělávat korunky … i když nejede ale že si jedu na výlet jen tak bez ní, to by asi brečela. Ale ta reakce byla suprová… plácla mě po zadku a povídá „ty seš ale šikovná maminka“ no korunky přivezu, jen cesták a malou odměnu ,ale na pár kapek benzínu navíc na výlety to dá. Ne že bych ji nechtěla vzít s sebou ale Jindra tam se mnou být nemůže , páč by zmrz a Maruška ještě není ve věku, kdy ji můžu vyslat do areálu a aby se mi vrátila sama, takže ještě chvíli nemůže. A jarmarky si vzít nenechám pokud to jen trošku půjde. Jsou to 2 víkendy za rok, jež trávím se svou druhou rodinou. Když už nestíháme jindy tak aspoň tam se užijem. A se spoustou přátel se vidíme. Za těch 11 let jich je. Zítra hupnu o mnoho desetiletí zpět v čase, to zas bude bááájo.Koukám že už jsem tohle psala včera, no já pak dopisovala se zpožděním, je vidět že hlava je čím dál horší :o)))))

Po práci jsem jela rovnou k Jindrovi, dodělat objednávku do tiskárny dát kafčo a za ranního kuropění jsem jela do Lomnice nabrat zbytek rodinky.

0 komentářů: