sobota 6. března 2010

6.3.2010 Srazík...






Konečně víkend. Jindra koupil Marušce marcipánového dinosaura, to bylo radosti. A já při obědě marně hledala chňapky, hádejte kde byly :o))))Na kontě už byla výplata a taková že jsem mohla jen tak skočit dopoledne do města. Koupit úklidový papír, čistič na troubu (začínám si dávat do kupy kuchyň, páč už se vyskytuju jen v té jedné) a sehnala jsem skleničky na Latté za 150 korun. Dřív jsem na tohle musela šetřit, konečně jsem si připadala trošku normálně. Sice pro tenhle měsíc už končím, ale co už, bude další. Pak jsem uvařila hrnec polívky a upekla kačenu. Po obědě nás vyzvedla Bára a jeli jsme na sraz z učňáku po 16 letech. Vzali jsme sebou děti. Jsem ráda že mi mamča hlídá 5 dní v týdnu, nechci ji navíc zatěžovat. Tak jsme jeli na chvilku všichni.Prošli jsme se chvilenku i po Bělohradě. Jindra zatím skočil k taťkovi. Sobota pokračovala pohodově, no jak jinak :o))))

Maruška usnula kde jinde než na Jindrově místě.

0 komentářů: