středa 17. března 2010

17.3.2010 Plavčo ve vaně...





Pokud o nový podpis, začíná mě vadit ten černej rámeček,ale otevírat každou fotku na podpis zvlášt asi čas mít nebudu tak aspoň sem tam...nebo až vypiluju ty chyby...



Noc byla v poho, když vynechám lidské zdroje které to kazí. Když jsem si na 3 věty odskočila 4 metry k holkám na linku , po tom co jsem měla nabušeno a neměla jsem chvilinku co dělat. Hned bylo na mě řváno, kde courám, že mě přiváže na řetěz za nohu k lince. Bohužel normální….Babička zapoměla že přijede Bára a šla uspávat Marušku. Ta mě tak krásně pusinkovala, myslela si že spím. :o))) Pak jsem honem slupla oběd a šli jsme s Bárou a Terezkou na plavání do vaničky. Myslím že se fotky docela povedly, Terezka je kočka. Spáchali jsme totiž to plánovaný focení z pondělí. Pak jsme šly zase procházkou domů. Cestou do lázní jsme potkali Petra, šel na pracák, Marušce jen zamával….asi tak .

Po cestě jsme koupili pír věcí v bazárku za super cenu. Hlavně botky na jaro máme, hurá. Maruška v poledne nespala tak při cestě k bazárku usnula ani rohlík nedokousala :o))) viz fotka. Bára potřebovala něco v papírnictví tak jsme tam vklouzla taky pro lepidlo na papír , páč ho budeme potřebovat a měli tam omalovánku s Ferdou mravencem. Maruška ho teď miluje v DVD se točí už 3 měsíce a jiné nechce :o)))) No to bylo radosti. Maruška si ji prohlížela už po cestě, kobrtala ale na domů to počkat nemohlo :o)))) Večer jsme spolu ještě vymalovávali. Večer zas do práce.

0 komentářů: