pondělí 15. března 2010

15.3.2010 velká ségra i když jako .....







Tahle je totální šumák a mázlá a to mám i ostrý.. jenže s tímhle výrazem... to je prostě srdcovka.... Marušku naprosto chápu já taky chtěla souzence, snaha byla, nevyšlo to, snad Marušce ano. Zatím ochtaňuje Terezku
Prostá dokumentačka ale Maruška byla tak štastná že ji chová..

Na dnešek bylo domluvené foceníčko s Bárou a Terezkou. Srz sklerozu jsme trochu popojížděli po městě a nakonec Barunka zjistila, že jednou mají plavání ve středu oproti zažiténu pondělku , tak byla zas Terezka ustrojena a jeli jsme zase domů. Takže pro dnešek nouzovka fotka. Sice jsme pak vzaly kočárky (i pro Marušku protože cesta byla dlouhá a času nebylo do půlnoci) a vyrazily dámskou jízdou do města. Dokonce jsem si v rámci procházky konečně dala opravit telefon z čehož mám strašnou radost. Musela obden prohazovat baterky a dávat nabíjet do druhého telefonu, protože jsme měla rozbitý nabíjecí korektor a baterky jsou dědečkové (3 a 5 let) a tak už prd vydržej. Věčně řídít přesný čas páč ho potřebuju a hodinky nevedu. Bylo to 250korun ale ještě tuhle pro mě nereálné. Nějaký příští měsíc ještě baterku a budu zas plně v provozu. A to jsem ještě Marušce v Lídlu koupila pastelky veliký balení za 70korun , protože je potřebuje k Jindrovi, už mám chybí hodně barev. Jen tak za to že byla hodná, je to pitomý že píšu takový hovadiny, jenže po tom ohromným megapočítání jsem prostě šťastná za to, že jí můžu jen tak koupit pořádný pastelky a vědět že i na ten chleba celkem v pohodě zbyde.

Večer jsme je spolu hned vyzkoušeli .

Jo a Bára zkoušela Marušku po tom co jsme ji vyprávěla o pátku. Ptala se kde je tatínek ,Maruška řekla , že v práci. Když se jí zeptala , jak se jmenuje řekla „Jindra“ Maruška zas byla hotová z Terezky, chce pořád taky Terezku. Takže miminko už je pojmemovaný, snad ke jménu jednou bude človíček.

0 komentářů: